dinsdag 29 december 2015

JUL - AUG | 2015

Hoi!

De komende paar dagen behandel ik per dag 2 of meer maanden om zo 2015 goed af te sluiten met de leukste herinneringen. Benieuwd wat ik allemaal dit jaar heb meegemaakt? Kijk snel mee,

JULI
Juli begon meteen al goed. 1 juli ging ik namelijk met Tessa naar 3FM toe. We hebben veel dj’s ontmoet maar ook zijn we in de studio geweest bij Domien. Het was zo gezellig! Ik had meteen die dag vakantie dus ik kon de vakantie niet beter beginnen. 4 juli ging ik met de trein naar Tessa toe en in die avond zijn we naar het Betuws Spektakel geweest en kregen wij een meet&greet met Domien en Tjitse. Heel gezellig was dat. Eind juli kwam Tessa ook bij mij logeren en hebben wij samen Dit Is Domien gekeken en dagje shoppen in Zwolle.
 


AUGUSTUS
In Augustus ging ik op vakantie. We maakten een autorondreis door Zweden. Ik heb veel mooie plekken gezien in Zweden en ik heb er van genoten. Augustus was ook de maand dat ik weer naar school moest, totaal geen zin in gehad. De eerste paar dagen mocht ik helpen bij de brugklassers omdat ik 4 plusser ben. In de maand Augustus werd mijn moeder ook 50 dus we hebben een feestje gevierd. Augustus was ook de maand dat ik naar mijn eerste concert van Rondé ging en Rikki en Armel heb ontmoet. Ook was Augustus de maand dat ik een dagje Amsterdam deed met Tessa.

 

Morgen weer 2 maandjes. YAAY!

Tot morgen,

Liefs,

Marit

Geen opmerkingen: