donderdag 31 december 2015

NOV - DEC | 2015

Hoihoi,

De komende paar dagen heb ik per dag 2 of meer maanden behandeld om zo 2015 goed af te sluiten met de belangrijkste herinneringen. Benieuwd wat ik allemaal dit jaar heb meegemaakt? Kijk snel mee,

NOVEMBER
November was een hele rustige maand maar wel de maand dat ik op zoek ging naar de opleiding die ik wou doen. En dat is mij ook gelukt. Over een paar dagen heb ik een intakegesprek, spannend! November was een rustige maand maar helemaal geen koude maand. November was de maand dat mijn zus weer kwam uit Engeland, dat ik aangereden werd door een auto maar vooral heel rustig.
 


DECEMBER
December begon meteen al goed. Ik ging 2 december naar een concert van Gavin James in Tilburg en daarna kon je hem ook nog ontmoeten. Daar had ik ook nog afgesproken met Anne, die had ik al sinds mei niet meer gezien. December was ook de maand van Serious Request waar ik op de woensdag ben geweest en december was de maand van de feestdagen. En dit is natuurlijk de laatste dag van december.

 

2015, wat was je geweldig.

 

Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: