woensdag 30 december 2015

SEP - OKT | 2015

Hey allemaal,

De komende paar dagen behandel ik per dag 2 of meer maanden om zo 2015 goed af te sluiten met de leukste herinneringen. Benieuwd wat ik allemaal dit jaar heb meegemaakt? Kijk snel mee,

SEPTEMBER
In september is er ook ontzettend veel gebeurd. Begin september waren er de openstudio dagen in Hilversum en daar ging ik ook heen. Ik ging samen met Herman een video opnemen in de 3FM studio. Ook in september was ik jarig en kreeg ik een verjaardagsvideo van de allerliefste vriendinnen van de hele wereld. Het laatste weekend van september had ik het heel druk. Ik ging namelijk naar de 3FM serious talent tour in Zwolle met o.a. Rondé. Die volgende dag ging ik met Eline en Tessa uit in Staphorst want daar waren ook Domien en Tjitse. Een hele drukke maand maar wel heel leuk!


OKTOBER
Begin oktober was ook heel mooi. Ik ging namelijk naar het onbewoonde eiland Pampus. 3FM zond daar 4 dagen van uit omdat ze 50 jaar bestonden en wij gingen er ook heen. Oktober was ook de maand dat ik 5 dagen naar Londen ging, dat ik een feestje van 3FM meemaakte in Paradiso en spareribs ging eten met Domien en Tessa. Oktober was top!
 
Morgen november en december!
 
Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: