zaterdag 19 december 2015

Vandaag: SeriousTubers.

Hoi allemaal,

Vandaag is een enorme leuke dag voor YouTube-kijkend Nederland. Maar waarom? Waarom is het voor de YouTube kijkers van vandaag een enorm leuke dag? Lees snel verder,
 
 
3FM vraagt met Serious Request aandacht voor jongeren in oorlogs-en conflictgebieden. De YouTube community steekt ook hun handen uit de mouwen. Maar hoe? Al het geld dat ze inzamelen voor de meet&greets doneren ze aan Serious Request. Vandaag touren ze door Nederland heen van Noord naar Zuid. Ze beginnen in de ochtend in Heerenveen, gaan daarna door naar Apeldoorn en daarna naar Landgraaf en uiteindelijk belanden ze in Heerlen in het glazenhuis.


De YouTubers die o.a. komen zijn Peter en Kelvin van de Cinemates, Mert, Teske en Niek Roozen. Klik hier om alle YouTubers te zien die ook komen.

De reden waarom ik dit artikel typ is omdat ik er zelf ook heen ga. Ik ga namelijk erheen in Apeldoorn en ik heb er enorm veel zin in! Ik ga ook mijn Cinemates shirt aan doen want de Cinemates zijn er dus ook. Ik weet zeker dat er na deze dag foto’s online komen op mijn Instagram of ik ga ook nog een artikel hier op mijn blog maken. Kijken wat het leukste is!

Kik hier om naar de website te gaan van de SeriousTubers.
 
Zet jij je dit jaar ook in voor Serious Request 2015?

 
Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: