woensdag 16 december 2015

Vervolgopleiding in augustus 2016.

Hoi allemaal,

Eind november heb ik mij opgegeven voor een vervolgopleiding die ik ga doen na mijn examenjaar. Ik ga een opleiding volgen op het ROC Hilversum. De opleiding heet officieel Mediamanagement (Mediamanager). De opleiding heeft als domein Media & Vormgeving en de richting is Media & Evenemententechniek. Ik moet in januari een intakegesprek en ik hoop heel erg dat ik word aangenomen.
 
bron: GOOGLE

De opleiding
Tijdens de opleiding wordt er veel aandacht besteed aan Creatief- praktisch denken, kennis over de AV-branche en de daar heersende cultuur, basis AV-techniek, werken onder stress, administratieve vaardigheden, werken in teamverband en omgaan met mensen. Je leert er veel verschillende dingen zoals het plannen van (media) producties; de voorbereiding, de uitvoering en de postproductie, projectmanagement, organisatiemanagement, kennis van de AV-industrie, voorbereiding van montages, planningen maken en budgetteren. Maar waar kan ik nou precies gaan werken als ik klaar ben met deze opleiding? Evenementenbureaus, reclamebureaus, productiebedrijven, omroepen en audiovisuele facilitaire bedrijven. Er zit dus veel variatie in.

Waarom zo ver?
Zelf woon ik in de omgeving van Zwolle en Apeldoorn en ik ga hopelijk een opleiding volgen in Hilversum. Het is enorm ver voor mij reizen. Als ik om 9:00 op school moet zijn, moet ik al om 6:00 weg. De reden waarom ik dit doe en waarom ik geen andere opleiding heb gekozen is omdat dit de beste opleiding is die bij mij past wat ik later wil gaan doen en de opleiding erg schaars is dus de meeste mensen moeten veel reizen. Ik hoop dat deze opleiding wat voor mij is, laten we gaan hopen!

In januari heb ik dus mijn intakegesprek met daarbij ook een intakeopdracht. Ik houd jullie op de hoogte hoe het gelopen is en laten we hopen op het beste.

Klik hier voor de website van de opleiding voor meer informatie.

Veel liefs,
Marit

Geen opmerkingen: