maandag 14 december 2015

Vlogmas top 3.

Hey allemaal,

Bijna elke vlogger is al een tijdje bezig met Vlogmas. Vlogmas betekent dat je elke dag een vlog online zet. December is juist de maand waar er veel dingen gebeuren vandaar dat het in december is. Ze zijn nu al iets meer dan 2 weekjes bezig dus ik ga vandaag mijn favoriete Vlogmas YouTubers laten zien. Kijk snel mee wie ik heb uitgekozen.

Femke
Femke is echt zo’n leuk kind want haar humor is zo grappig. Ik kijk altijd uit naar haar vlogs en ik heb ze dus ook allemaal al gezien. Ook al gaat ze overdag alleen maar naar school is het alsnog interessant om te kijken. Femkeeej moeten jullie echt even checken!

Shannen
Shannen maakt ook hele leuke vlogmas video’s. Ook al gaat zij overdag alleen naar school ze maakt er toch iets interessants van. Ik vind het altijd super leuk om naar haar vlogs te kijken. Jullie moeten de vlogs van Shannen echt even kijken.

Sabrina
Toch tussen dit rijtje één van de bekendste. Sabrina kijk ik echt al jaren lang en elk jaar doet ze weer mee aan vlogmas en dat vind ik altijd enorm leuk! Wat er niks mee te maken heeft, ik vind haar kamer echt zo’n goal. Ze heeft zo’n leuke kamer! Iedereen bekijk dus de vlogs van Sabrina!

 
Dit is mijn top 3. Wat is die van jou?

 
Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: