woensdag 20 januari 2016

Aan de Slachtstraat.

Hoihoi.

Over ander halve week, om precies te zijn 30 januari, ga ik naar Aan de Slachtstraat toe. Ik heb daar echt enorm veel zin in en ook veel zin om wat internetvriendinnen weer te zien. Die dag ga ik natuurlijk ook veel foto’s maken en ik zorg dat er ook een artikel van online komt, maar wat is nou precies Aan de Slachtstraat?
 
bron: FACEBOOK (https://www.facebook.com/slachtstraat/photos/a.867123696705052.1073741825.867122873371801/867123810038374/?type=3&theater)
Aan de Slachtstraat is een Utrechtse Talkshow met Utrechtse gasten, muziek en humor. Het is elke laatste zaterdag van de maand tussen 16:30 en 17:30 in cafĂ© ’t Hoogt. De Utrechtse Talkshow wordt gepresenteerd door Mustafa, Onno en Fleur. De reden waarom ik er heen ga is dat Domien Verschuuren te gast is in de Talkshow.

Klik hier om naar het Twitter account te gaan.
Klik hier om naar het Facebook account te gaan.

 
Ik ben heel nieuwsgierig hoe het zal zijn! Ik had al eerder van Aan de Slachtstraat gehoord en ben heel benieuwd hoe dat in zijn werk gaat. Verwacht dus begin februari een uitgebreid artikel over Aan de Slachtstraat met van allerlei foto’s en teksten.

 

Groetjes,

Marit

Geen opmerkingen: