zaterdag 16 januari 2016

Artikel nummer 700.

Hi allemaal,

Dit is mijn 700ste artikel. Enorm veel! Vandaag heb ik dus een artikel voor jullie gewijd aan mijn 700ste artikel. Een soort van jubileum kan je het wel noemen.


bron: Google
Klik hier om naar mijn allereerste artikel te gaan op mijn blog.

Alwaysmarit is ontstaat uit pure verveling. Ik verveelde me heel erg en toen heeft Dinieke (een vriendin) mij als tip gegeven om een blog te beginnen. Ik blogde al eerder op Girlscene en was daar topblogster. Ik gebruikte al een jaar dat account niet meer en ik wou toch wel graag een eigen starten. Toen heb ik 15 februari 2014 Alwaysmarit aangemaakt. En nu is dit dus mijn 700ste artikel. FEEST!!

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken dat dit al mijn 700ste artikel is. Mijn blog wordt heel vaak bekeken dus dat ik ook een leuke reden om door te gaan. Ik blog ook met alle plezier en ik vind het heel erg leuk om te doen. Ook vind ik het leuk om artikelen te maken over 3FM en YouTube. Mijn hobby’s en dingen die ik leuk vind gemixt.


Het leuke is dat ik elke dag een artikel online heb gezet!! ELKE DAG!
 

Wat zouden jullie nog op mijn blog willen lezen?

Laat het mij weten. Vind ik leuk!

 

Liefs.

Geen opmerkingen: