donderdag 21 januari 2016

Create It Your Way Tag.

Hey allemaal,

Vandaag heb ik weer een Tag voor jullie. Dit keer is het de Create It Your Way Tag. Een hele leuke inspirerende tag om na te denken over verschillende dingen. Benieuwd welke nagellak ik wil produceren en wat voor tijdschrift? Kijk snel mee,

bron: PINTEREST
Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?
Dan zou ik hem laten ruiken naar heerlijke rozen. Niet te zoet maar ook niet te fris. Een lichte geur maar die je wel ruikt. Ook zou ik hem licht roze maken en in een mooi potje. Love it!

Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uitzien?
Dan zou ik een kleur nagellak produceren die een mint kleur heeft tussen de groen en blauw in. Niet al te wittig maar ook niet heel donker. Er tussen in dus. Ik hou van pastelkleuren en mintkleuren, whoehoe!

Als je een beautyproduct kon maken, waarvoor zou het dan zijn?
Dan een product waardoor je een egale huid krijgt door middel van een goed dekkende foundation of concealer. Maar niet zo’n product waar je goede scheidingslijnen in kan zien. Ook zou het fijn zijn als hij waterproof zou zijn.

Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou je dan over schrijven?
Dan zou ik een tijdschrift maken gerelateerd over radio. Niet alleen over 3FM, maar in het algemeen over radio. Ook zou ik verschillende interviews erin doen en leuke tips voor radio maken en radio produceren.

bron: PINTEREST

 
Als je een film zou maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het over gaan?
Dan zou ik een meiden drama film maken maar ook met een vleugje horror. Heel ingewikkeld om te maken lijkt mij, maar zo’n film lijkt mij super leuk! Het gaat dan over een liefdes relatie maar ondertussen gebeuren er ook spannende dingen en worden haar vriendinnen vermoord.

Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?
Dan zou ik een leuk soort Xenos winkeltje maken met van allerlei Tumblr meubels en leuke decoratie dingen maar dan moet het wel betaalbaar zijn. Nu heb ik echt zin om naar de Xenos te gaan.

Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?
Eentje die mijn kamer elke keer opruimt, maar wel op een manier dat ik de dingen weer terug kan vinden haha. Als iemand anders mijn kamer opruimt ben ik altijd weer dingen kwijt namelijk. Waarom bestaan die robots nog niet.. Mijn kamer is serieus op dit moment een grote bende..

Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou het dan zijn?
Een app die van allerlei achtergronden heeft. Natuurlijk zijn die er al maar dan ook met hele leuke achtergronden en eentje die niet veel geheugen inneemt zoals de meeste apps wel doen. Wie heeft er een suggestie?

bron: PINTEREST

 
Als je zelf een dier zou mogen fokken, hoe zou het eruit zien, waar zou het leven, etc.?
Oeh, die is lastig. Ik zou dan een kruising tussen een hond en een kat doen maar wel eentje die enorm lief is en die je met van alles helpt. En natuurlijk woont hij dan bij mij in huis.

Als je een schoolvak toe zou mogen voegen, wat zou je daar dan leren?
Een schoolvak als bloggen en als verhalen schrijven. Zo leuk lijkt mij dat! Ik houd ervan en waarschijnlijk nog veel meer mensen ook. Love it!

Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?
Dan de chocolade smaak karamel en zeezout van Tony Chocolonely. Heerlijk vind ik die chocolade en daar mag ook wel ijs van worden gemaakt want ik heb geen idee of dat al bestaat.

Als je zelf een Emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uitzien?
Dan zou ik een emoji maken die lijkt op Domien Verschuuren. Er zijn verschillende emoji’s maar geen één die op hem lijkt terwijl wij altijd in de groepsapp altijd veel smileys gebruiken. Een emoji die lijkt op Domien Verschuuren, YES!

Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?
Dit doet mij eerst denke aan The Sims. Daar maakte ik altijd droomhuizen en vooral heel groot. Ik zou dan sowieso een balkon gebruiken en een heel mooi binnenplaatsje wat dan weer buiten is. Love that!

De vraag die ik stel aan jullie is, als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?

 

Veel liefs,

Marit

Geen opmerkingen: