maandag 11 januari 2016

Dromen.

Hoi allemaal,

Vandaag een artikel over dromen. Dromen wanneer je slaapt maar ook dromen dat je graag wilt dat ze echt gebeuren en niet alleen in je slaap. Heel ingewikkeld lijkt het maar dat is niet zo.
 
bron: Tumblr
Zorg ervoor dat je dromen niet worden beïnvloed door andere mensen. Jij hebt die droom die jij graag wilt uit laten komen maar waarom zou iemand anders je daar mee bemoeien. Een droom is wat jij graag wilt doen en dat jij graag wil dat ze uitkomen. Ga je eigen dromen achterna en volg dat niet van een anderen. De droom die jij wilt uit laten komen, hoef je niet door anderen te laten goed komen. Dromen zijn van jezelf en niet van een ander.

Blijf ook doorgaan met dromen en dan komen ze vanzelf uit. Bij de een duurt het langer dan bij de ander maar zorg ervoor dat je nooit opgeeft. Blijf gewoon hoop houden dat het ooit gaat gebeuren en zoek de positieve dingen die kunnen gebeuren. Blijf niet negatief denken maar zoek naar oplossingen of dingen waardoor ze wel kunnen uitkomen.

Ik krijg veel vraag of ik mensen kan helpen om Domien te ontmoeten maar meestal wat ik dan zeg is dat ik niet echt kan helpen. Je moet er zelf voor zorgen en het zelf regelen hoe je hem kan ontmoeten. Ik vind het naar om dat tegen die mensen te zeggen maar het is de waarheid. Ik heb ook geen hulp gekregen maar ik heb hoop gehouden en ik heb er van alles voor gedaan om het toch te laten gebeuren. Hoop houden is een van de dingen die je moet doen.

Dromen zijn dingen je kan uitlaten komen op welke manier dan ook. Een droom is iets wat je lang kan blijven houden. Ik droom eigenlijk nog steeds zeg ik weleens. Ik had nooit gedacht dat ik Domien zo vaak zou kunnen ontmoeten en dat ik hem zo vaak zag. Maar het is mij gelukt. En nog steeds denk ik dat dat een droom is. Ik kijk soms wel onze foto’s samen en denk dan bij mezelf ‘Het is echt. Het is geen droom’. Sommige mensen zeggen dat het normaal voor mij is om Domien te ontmoeten maar nee. Dat is fout. Ik vind het nog even bijzonder en speciaal om hem te ontmoeten. En dat zal ik ook altijd blijven doen. Het is namelijk heel erg bijzonder dat ik dit zo vaak heb mogen meemaken en ik geniet daar nog elke dag van. Het is echt.

De reden waarom ik dit artikel typ is omdat ik dus vaak de vraag krijg hoe ik hem zo vaak kan meeten. Dat is vooral genieten en hoop blijven houden. Het komt allemaal vanzelf wel en als je hem eenmaal hebt ontmoet, geniet ervan en blijf hoop houden dat er nog vele malen zullen komen.

 


Blijf dromen. Blijf doorgaan.


 

Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: