vrijdag 22 januari 2016

Favoriete (kleine) bloggers van dit moment.

Hi allemaal,

Naast alle grote bekende bloggers zoals Mascha, Teske en Jiami zijn er ook allerlei bloggers die niet heel groot zijn maar even leuk zijn om te lezen. Vandaag behandel ik een paar bloggers die ik enorm leuk vind en hopelijk jullie ook!
 
bron: SVENJA

 
Een blog waar ik enorm tegen op kijk. Ze maakt enorm leuke artikelen maar gebruikt daarnaast ook hele toffe foto’s. Ik kan echt zeggen dat haar blog heel Tumblr achtig is en alles in een thema gemaakt is. Ze gebruikt veel wit in haar foto’s maar ook in haar lay-out en dat vind ik zo leuk om te zien. Haar lay-out is WAUW!

Een blog qua lay-out dat anders is dan anderen maar het dat juist zo leuk maakt. Ik vind dat Svenja haar artikelen heel veel inhoud geeft en het ook enorm fijn is om te lezen. Ze schrijft over verschillende dingen en ze gebruikt brede onderwerpen. Neem zeker even een kijkje!

bron: REBECCA


Manon heeft een blog die ik nog niet zo heel lang lees vergeleken met de bloggers hierboven maar nog steeds is ze geweldig. Ze blogt vooral veel over beauty en maakt daarbij ook hele mooie productfoto’s en die kwaliteit kan je ook goed lezen in haar artikelen.

Rebecca haar blog is heel eerlijk en puur en dat vind ik zo leuk aan haar blog. Ik lees met veel plezier altijd haar artikelen en bekijk haar foto’s. Ze is zeker een blogger waar ik tegen opkijk ook al is ze niet heel bekend. Ik vind dat ze veel bekender mag worden!

 

Heel veel liefs,

Marit

Geen opmerkingen: