zondag 10 januari 2016

Favoriete YouTubers: januari 2016.

Hi allemaal,

De laatste paar weke ben ik echt weer into the YouTube video’s. Ik keek een tijdje niet veel video’s meer omdat ik het enorm druk had met van alles en nog wat. De laatste tijd heb ik weer tijd om het te kijken en om te ontspannen met YouTube. Vandaag ga ik mijn favoriete YouTube video’s laten zien van de afgelopen tijd. Benieuwd welke video’s? Kijk snel verder:
 
bron: www.instagram.com/jiamijongejan

VERHUIZEN MET JIAMI
Dit is een serie die Jiami (voorheen Lifesplah) maakt en ze doet dat ook voor S1.tv dus er zit ook echt een heel concept achter. Jiami is verhuist van haar kamer want ze slaapt nu op zolder en ze heeft haar hele kamer verbouwd en ingericht met leuke spullen en dat laat ze dan ook zien in haar video’s. Ik raak heel erg geïnspireerd door haar verhuis video’s en ik krijg echt zin om mijn kamer ook te gaan verbouwen. Ze gebruikt vooral veel Tumblrachtige dingen maar ook pastelkleuren. Een kamer die zo ontzettend mooi is dat je zeker die serie moet gaan checken van Jiami. Jiami moet echt iets doen verder in het presenteren. Ik vind dat ze heel leuk presenteert. Het ziet er nog een beetje gemaakt uit maar dat komt allemaal vanzelf wel.

TESKE’S AFTERPARTY
Teske plaatst elke dag in januari een video en dat vind ik heel leuk bedacht. Veel vloggers vloggen dagelijks in december i.v.m. vlogmas en Mascha doet ook cinemonth. Ik vind het leuk dat Teske dan zich onderscheid van alle anderen en de maand januari heeft gekozen. Ze plaatst verschillende video’s. Ze blijft haar series op haar kanaal houden en ook haar weekvlogs (mijn favoriete video’s van Teske). Ik kijk elke avond de video van haar zodat ik ook helemaal niks mis. Teske is oprecht een van mijn favoriete YouTubers geworden. Ik vind het ook leuk om te zien hoe ze praat over het leven en ik raak er heel erg geïnspireerd van. Teske is echt een inspiratiebron voor mij.
 
bron: www.instagram.com/domien

DIT WAS DOMIEN
Het YouTube kanaal van Domien Verschuuren. Echt een top kanaal! Ik denk dat de meeste van jullie het kanaal kennen maar dit is echt mijn favoriete kanaal van dit moment. Hij knipt heel leuk in zijn video’s en hij maakt het ook origineel. Ik denk dat hij onderscheid van alle vloggers en hij alleen de belangrijke leuke dingen filmt en niet een heel verhaal houd van 3 minuten lang en daarnaast nog wat sfeerbeelden erbij voegt. Hij vlogt snel maar dat is juist zo leuk. Ik merk nooit dat ik al 10 minuten zit te kijken want ik vermaak mij zo met de vlogs. Ik heb heel vaak de afspeellijst van zijn vlogs opstaan en heb dus ook elke vlog zo’n 25 keer gezien. Maar na alle 25 keer zijn ze nog steeds zo leuk. Het leuke is dat ik ook in een van de vlogs ben te zien. Ik stond namelijk bij het glazenhuis met een paar andere meiden met een bord ‘Abonneer op DITWASDOMIEN’.

VETGEZELLIG
Een kanaal van Alwin en Saske en het kanaal dat onwijs creatief is. Ze maken zulke creatieve video’s en ik geniet daar altijd enorm van. Alwin en Saske zijn een ontzettend goed duo. Mijn favoriet blijft toch wel de weekvlog. De weekvlog plaatsen ze elke maandag dus ik kijk ook elke maandag hun weekvlog. Ze filmen daarnaast ook heel creatief en maken gebruik van allerlei soorten items zoals De Snapchat vraag van de week. Heel origineel bedacht en als ik het zie op Snapchat probeer ik ook altijd mee te doen. Vetgezellig is zo creatief en dat kan je echt goed zien in hun video’s. Alwin heeft Saske ten huwelijk gevraagd in Berlijn en dat vind ik wel mijn meest favoriete video tot nu toe. Zo lief was dat! Zeker even kijken.

bron: www.instagram.com/nannemeijer
 
BRANDSTOF
Het laatste kanaal wat ik wil behandelen is Brandstof. Brandstof is een kanaal van Nanne Meijer. Elke video van hem is origineel want bijna elke keer heeft hij een andere gast. Ook bespreekt hij de week kort en krachtig dus je bent zo weer op de hoogte van de belangrijke maar ook grappige weetjes. Het leuke is dat ik ook een keer in zijn video zat met een Snapchat die ik had gestuurd. Ik had namelijk een vraag voor Maik de Boer die daar toen te gast was. Ik kreeg daar hele leuke reacties op van mensen die ik ken, heel grappig! Nanne doet echt veel voor zijn kanaal achter de schermen weet ik. Hij zorgt dat het decor er top uitziet en heeft leuke attributen in zijn video’s. Mooi om te zien dat een YouTuber zoveel insteekt in zijn kanaal.

 
Dit zijn een greep van de YouTubers die ik vaak kijk de laatste tijd. Natuurlijk zijn er nog veel meer! Welke YouTubers kijk jij graag? Laat het mij weten in de reacties en misschien kom ik nieuwe YouTubers te weten.

 
Veel liefde,
Marit.

 

Geen opmerkingen: