woensdag 27 januari 2016

Happy Birthday Domien!

Hi allemaal,

Vandaag is het 27 januari 2016 en dat betekent dat het woensdag is, maar het allerleukste: DOMIEN IS JARIG! Vandaag is Domien Verschuuren 28 jaar oud geworden en ik als fan vind dat natuurlijk reuze leuk! Omdat hij vandaag jarig is, leek het mij leuk om een gewijd artikel te maken over zijn verjaardag.

 
Ik heb samen met Anne-Fleur, Anne, Denise, Eline, Esmee, Sabine en Tessa een video gemaakt voor zijn verjaardag. Het is een soort verjaardagsvideo waarin wij hem allemaal een leuke verjaardag toe wensen. De reden waarom dit een select groepje is omdat we een groepsapp met zijn allen hebben met de meiden die 8 mei bij de Domeeting aanwezig waren. Onze groep wordt ook wel de Domienators genoemd. Deze video wil ik ook graag delen op mijn blog, dus HAVE FUN MET KIJKEN!
 
bron: SELFMADE

Ik wil Domien nog bij deze een hele fijne en leuke verjaardag toe wensen vol met gezelligheid en dat hij de leukste  dag heeft van dit jaar, want ja je bent maar één keer in het jaar jarig!


Veel liefde,
Marit

Geen opmerkingen: