zaterdag 23 januari 2016

Hoe ik WhatsApp het allerliefst gebuik.

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een artikel voor jullie die je niet snel verwacht op een blog. Het is namelijk een artikel over hoe ik WhatsApp gebruik en hoe ik het allerliefste het zo gebruik. Ik deel een aantal tricks met jullie en dat zijn er een paar. Kijk snel mee,


bron: TUMBLR
DEMPEN
Het eerste punt wat ik al heel lang doe is groepsgesprekken dempen en dan dempen voor een heel jaar. Ik zet daarbij ook de meldingen uit dus ik krijg in mijn meldingenbalk niet steeds meldingen van groepsgesprekken. Veel fijner vind ik dat en zorgt voor veel minder spam en meldingen.

POP-UP BIJ PRIVÉ
Waarschijnlijk herkennen jullie deze ook wel, maar ik gebruik bij privé gesprekken pop-up meldingen als mijn scherm is uitgeschakeld. Zo kan ik veel sneller reageren en iets binnen krijgen. Heel handig vind ik dat want zo reageer je veel sneller via het vergrendelscherm.

WHATSAPP WEB
Een van de mooiste uitvindingen van de afgelopen tijd. Whatsapp op je laptop. Heel handig om zo foto’s over te zetten en ook handig als je op je laptop bezig bent en wilt antwoorden maar niet perse je telefoon erbij hoeft te pakken. Ik gebruik het voornamelijk voor foto’s over te zetten vanaf mijn laptop naar mijn telefoon. Ik heb nog een oud telefoon nummer die ik niet gebruik en daar stuur ik de foto’s vanaf mijn laptop naar dat nummer toe en download ik ze op mijn eigen telefoon.

Zo gebruik ik WhatsApp het allerliefst en ik vind het zo super fijn. Alles werkt enorm handig.

 
Veel liefs,
Marit

Geen opmerkingen: