vrijdag 1 januari 2016

Hopen voor 2016.

Hoi allemaal,

Als allereerst wens ik jullie een heel fijn 2016. Dat iedereen gelukkig en gezond mag zijn! Omdat vandaag het de eerste dag is van 2016 en ook het eerste artikel leek het mij leuk om een artikel over 2016 te maken. Heel raar eigenlijk want 2016 is nog maar net begonnen maar ik bedoel meer als in: wat hoop ik dat 2016 mij mag brengen? En wat hoop ik dat 2016 voor een jaar wordt.
 
 
Gezondheid, liefde en geluk
Als eerste hoop ik natuurlijk dat alle mensen om mij heen gezond blijven en dat we van elkaar mogen genieten met liefde. Ik hoop dat iedereen gelukkig is en mag blijven. Het zijn natuurlijk allemaal van die standaard dingen maar natuurlijk hoopt iedereen dat.

Examenjaar
Ik zit in mijn examenjaar dus logisch dat ik hoop dat ik ga slagen. Ik ga er van alles aandoen dat ik mag slagen en natuurlijk met hele goede cijfers. We gaan ervoor! Ik ga er ook voor zorgen dat mijn artikelen in die drukke periode gewoon nog door gaan. Misschien niet met veel inhoud of misschien juist met gastartikelen maar ik ga jullie zeker niet teleurstellen. Laten wij hopen dat dit lukt.

Opleiding
Ik heb mij in november ingeschreven voor een opleiding in Hilversum en ik wil onwijs graag die opleiding doen. Over precies 5 dagen heb ik mijn intakegesprek en stiekem ben ik al een beetje zenuwachtig. Ik hoop heel erg dat ik die opleiding mag doen en dat ik daar in augustus mee mag beginnen. Lijkt mij zo vet!

Internetvriendinnen
Voor 2016 hoop ik ook enorm dat ik vriendinnen mag ontmoeten die ver weg wonen, bijvoorbeeld de Domienators. We wonen allemaal verspreid over heel Nederland maar ik hoop enorm dat wij allemaal elkaar zo vaak mogelijk kunnen zien. En dat wij natuurlijk ook bevriend met elkaar blijven. One big family!

Domien
Ik hoop dat ik in 2016 net zoals 2015 zo vaak mogelijk Domien mag ontmoeten. In 2015 is dat namelijk al zo vaak gebeurd en dat vond ik zo leuk! Dus ik hoop heel erg dat ik in 2016 dit weer mag doen. Dat ik weer feestjes mee mag maken met Domien en Tjitse.

Ik hoop voor veel dingen inderdaad maar laten wij hopen dat dit allemaal uitkomt. Ik wens jullie allemaal een heel fijn 2016.

 
2016, please be good.

 
Liefs
Marit

Geen opmerkingen: