zaterdag 30 januari 2016

Humor van 3FM.

Hi allemaal,

Vandaag heb ik weer een artikel over 3FM voor jullie. Dit keer ga ik het hebben over de dj’s die ik het grappigs vindt en soms gewoon buikpijn en kaakpijn heb van het lachen. Kijk snel mee,

HERMAN HOFMAN
De nummer één humor op Sociale Media. Hij plaatst elke zondag op Instagram namelijk een video met grapjes die hij bedacht heeft maar waar hij niks mee kon. Het leuke is dat ik ook een video met hem gemaakt heb en die kan je hier kijken:


TIMO KAMST
Ook iemand van 3FM waar ik kaakpijn en buikpijn van kreeg. Ik vind zijn soort van humor echt heel grappig. Het is vooral heel erg sarcastisch en hij lacht altijd zo leuk om zijn eigen grappen. Timo heeft zeker een goed gevoel voor humor!

DOMIEN VERSCHUUREN
Als we het toch over sarcasme hebben hoort Domien daar ook bij. Hij is heel goed in sarcasme en dat laat hij ook vaak merken via Twitter. Hij is heel random in zijn humor en dat maakt het zo grappig. Naast zijn radioprogramma is hij ook heel grappig in zijn vlogs op YouTube.

RÁMON VERKOEIJEN
Helaas nu zonder grapmaatje genaamd Sander Lantinga (over gestapt naar de buren) maar ook zonder Sander is Rámon heel erg grappig. Hij maakt vooral veel gebruik van woordgrappen en ik moet altijd heel erg lachen om zijn oneliners.

MICHIEL VEENSTRA
Als het gaat om oneliners hoort Michiel Veenstra daar ook thuis in het straatje. Hij maakt altijd hele grappige foto’s waar hij heel leuk opstaat. Op de bonte avond van 3FM deed hij oneliners samen met Rámon en dat was echt heel grappig.

 
Wie van 3FM vindt jij heel grappig?


Liefs,

Marit

Geen opmerkingen: