zondag 31 januari 2016

Ik heb een nieuwe telefoon: Samsung Galaxy J5.

Hi allemaal,

Sinds net een weekje heb ik een nieuwe telefoon. De reden waarom ik een nieuwe heb gekocht is omdat mijn oude helemaal op was. Er gebeurde hele vage rare dingen en Sony wist zelf ook niet wat ze moesten doen. Vaak gaf mijn telefoon aan dat hij aan het opladen was terwijl er geen stekkertje in zat. Ook kreeg ik meldingen veel te laat binnen, deden apps zoals Messenger er 30 minuten over om op te starten en gaf mijn telefoon rare lichtjes. Na wikken en wegen heb ik besloten om een nieuwe te kopen. Dit keer geen Sony Xperia maar een Samsung Galaxy. Samsung vind ik toch aan de ene kant veel beter werken en veel fijner.
 
 
Natuurlijk had ik meteen de achtergronden ingesteld want ik vind die standaard dingen nooit zo mooi. Ook staan alle apps die ik op mijn oude telefoon heb, nu ook op mijn nieuwe telefoon. Ik gebruik namelijk nog steeds hetzelfde Google account met daarbij ook hetzelfde gmail account. Ook heb ik mijn eigen nummer behouden en mijn eigen sim-kaart. Toch fijn om mijn eigen nummer te houden inplaats van alles over te zetten.

Mijn laatste vraag is: welke telefoon hebben jullie?
 
Veel liefs,
Marit


Geen opmerkingen: