dinsdag 12 januari 2016

Interview met Tessa.

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een artikel met Tessa. Tessa is een goede vriendin van mij en zij is ook groot fan van Domien en kijkt ook YouTube video’s. Het leek ons leuk om een klein interview te doen. Ik interview Tessa over radio en YouTube. Kijk snel mee,
 
Tessa en ik.
1: Wie is je favoriete radio-dj en waarom?
Mijn favoriete radio-dj is Domien Verschuuren. Hij is heel sociaal en maakt supergoed radio! En natuurlijk is hij super lief!

2: Wat is je favoriete radiostation en waarom?
Sowieso 3FM, want daar zitten de leukste dj's. Helaas zitten Coen, Sander en Gerard er niet meer, maar ik zou sowieso voor 3FM kiezen!

3: Wil je zelf ook iets doen in de radiowereld en wat dan precies?
Het lijkt mij superleuk om iets bij de radio te doen, want het is sowieso al leuk om naar te kijken en om te gast in de studio te zijn! Maar ik zou echt niet weten wat ik dan zou doen!

4: Wie is je favoriete YouTuber en waarom?
Ik heb 4 favoriete YouTubers. Als 1e Bradleys awkward life, zijn humor is geweldig! Als 2e Lara Siemons, haar humor is ook geweldig! Als 3e Furtjuh, hij maakt superleuke video's en heeft ook humor! En als 4e natuurlijk DitwasDomien, ten eerste omdat ik fan ben en als tweede omdat hij superleuk vlogt!

5: Wil je zelf ook een YouTube kanaal beginnen?
Ja, ik ben er al een beetje mee bezig! Ik heb het altijd al leuk gevonden om filmpjes te maken en daarna ook weer te verwijderen, omdat ze te awkward waren haha :)

6: Wat vind je van mijn blog?
Ik vind je blog superleuk, je hebt altijd superveel inspiratie en de manier hoe je schrijft is ook echt heel goed! :) Je artikels zijn ook heel leuk! Ga zo door Marit! ;)

 

Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: