zondag 24 januari 2016

Mooiste Instagram Feeds.

Hi allemaal,

De afgelopen dagen waren koud en ik had serieus een beetje last van een griepje met daarnaast verkoudheid en keelpijn. Werkelijk waar echt een hel maar gelukkig had ik artikel ingepland en kon ik gewoon heerlijk genieten van de rust dus heb ik nu alsnog een artikel voor jullie.

De laatste tijd ben ik enorm actief op Instagram en volg ik meer dan duizend accounts. Ook zie ik verschillende soorten foto’s voorbij komen. Foto’s van achtergronden (@backgrounds.nl), foto’s van de sneeuw maar ook foto’s van bloggers. Ik volg veel bloggers, radio dj’s en YouTubers op Instagram. Vandaag deel ik met jullie de mooiste Instagram accounts met echt een duidelijke Feed.


 
TESKE (@teskedeschepper)
Teske haar Instagram account is zo inspiratievol. Ze plaatst verschillende foto’s, waaronder selfies maar ook foto’s van geiten en eten. Haar Instagram account is zo leuk en je ziet ook dat ze elke keer een effectje gebruikt. Niet heel duidelijk maar als je het bekijkt over haar gehele Instagram zie je dat wel.

SASKE en ALWIN (@vetgezellig)
Hun account en daarnaast ook hun YouTube kanaal heeft een kleurfilter en dat vind ik er super leuk uit zien. Ze hebben een soort van kleurengloed erover heen, een soort van effect maar dat ziet er zo leuk uit. Via hun Instagram account houden ze de kijkers op de hoogte en weet ik ook altijd wanneer er een nieuwe weekvlog online staat, heel handig.


 
JIAMI (@jiamijongejan)
Haar Instagram account is gewoon WAUW. Ze plaatst echt hele goede kwaliteit foto’s met een speciale soort feed. De meeste foto’s zijn ook gemaakt met haar camera dus ze hebben een enorme mooie kwaliteit. Ook ben ik echt jaloers op haar outfitfoto’s, die zijn super mooi.

DIANA (@disfordazzle)
Diana lijkt een beetje qua feed op Teske. Diana maakt enorme gezellige foto’s, heel Tumblr waardig. Ze gebruikt ook een soort effect maar wat je niet meteen opvalt als effect. Ik word altijd heel erg gelukkig van die winterse foto’s waar je kan zien dat ze het gezellig heeft. Love that!

 
Welke feeds vind jij enorm mooi op Instagram?

 
Liefs,
 
Marit

Geen opmerkingen: