donderdag 14 januari 2016

Slaapkamer inspiratie met Jiami.

Hoi allemaal,

Afgelopen zondag had ik het al over dat Jiami haar kamer had verbouwd naar een hele mooie kamer met van allerlei pastelkleuren. Het eerste wat ik wil zeggen: IK HOUD VAN PASTELKLEUREN. Het liefst had ik mijn kamer heel anders gekleurd en veel gebruik van pastelkleuren gemaakt. Vandaag wil ik een paar leuke foto’s laten zien van mooie kamers die me echt doen denken aan Jiami haar kamer. Ik raakte enorm ge├»nspireerd door deze foto’s en misschien jullie ook wel.
 





 


 
Ik raak zo erg ge├»nspireerd door deze foto’s en ik heb echt zin om mijn kamer nu een make-over te gaan geven en hem helemaal in deze witte pastelkleuren trend te zetten. Heerlijk!

Benieuwd naar Jiami haar verhuisserie? Kijk dan hier:
 
 
Veel liefs,
Marit

Geen opmerkingen: