dinsdag 19 januari 2016

The Unsuccesful Adulting TAG.

Heyhey!

Sommige volwassenen blijven altijd onvolwassen trekjes houden. Gelukkig maar, want als iedereen het kind in zichzelf zou verliezen zou deze wereld een saaie plek zijn. Gelukkig ben ik nog 16 jaar en mag ik mezelf nog even kind noemen, maar vandaag ga ik de The Unsuccesful Adulting Tag doen. Kijk snel mee,
 
 
Wat is het meest onvolwassen eten dat je de afgelopen week hebt gegeten?
Dan is dat denk ik toch wel gewoon de frituurpan aandoen en dan patat eten. Wij hebben altijd één keer in de zoveel tijd een patatdagje en dan eten we met het hele gezin patat.

Hoe vaak ga je vóór 22:00 uur naar bed?
Eigenlijk helemaal nooit. Het is voor mij een wonder als ik voor 23:00 lig te slapen en dat is voor mij behoorlijk vroeg. Vóór 22:00 lig ik nooit in bed. Veel te vroeg vind ik dat.

Wat is het laatste kinderprogramma dat je hebt gekeken?
Zack and Cody. Helaas is dat niet meer op de televisie maar ik keek het via YouTube. Gewoon leuk om weer zo’n programma te zien en ik wist werkelijk nog wat dingen uit mijn hoofd wat er ging gebeuren. Hoe hilarisch!

Ben je wel eens in je pyjama naar buiten geweest?
Eigenlijk niet, maar een onesie zie ik wel als een soort van pyjama gerelateerd kledingstuk. Ik ging in mijn onesie naar opa en oma toe maar we gingen wel met de auto. Gewoon omdat hij zo lekker warm was en om hem even te laten zien.

Hoeveel enkele sokken heb je in je kast/la liggen?
Dat is echt niet te tellen. Mijn zus en ik hebben zo vaak enkele sokken erin liggen. Op de een of andere manier zit er een monster in de wasmachine die al die sokken opeet maar van elk paar er maar eentje. Right?

Welke lelijke emoji gebruik je wel eens?
Ik gebruik, hoe kinderachtig het ook is, heel vaak het drolletje. Het drolletje is een van mijn favoriete emoji’s dus hij staat ook hoog in de lijst met meest gebruikte emoji’s.

Wanneer is voor het laatste het eten dat je kookte mislukt? Wat was het?
Mijn moeder kookt altijd en het is altijd prima om te eten. Brandt nooit aan. Dit klinkt heel sarcastisch maar is het niet haha.

Welke tik komt bij je naar boven als je je ongemakkelijk voelt?
Vooral daarna heel awkward gaan glimlachen. Komt jullie vast wel bekend voor.

 

Welke lelijke emoji gebruik je wel eens?

 
Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: