vrijdag 29 januari 2016

Tips voor als je je verveelt.

Hoi allemaal,

Wat ik heel vaak doe terwijl ik allemaal dingen te doen heb is vervelen. Vandaag heb ik dus een artikel voor jullie als jullie je vervelen. Vandaag deel ik de tips met jullie wat je kan gaan doen en wie weet doe jij hier je inspiratie op!
 
bron: TWITTER

VOORUIT WERKEN
Eén van de dingen die ik altijd doe is vooruit werken. Ik weet bijvoorbeeld dat ik komend weekend het druk heb dus ik weet van mezelf dat ik al veel vooruit moet gaan werken. Als ik dat op dit moment niet doe verveel ik mij ook. Je kan vooruit werken voor school maar ook als je een blog hebt kan je alvast artikelen ingaan plannen. Doe wat jij het liefste wil.

YOUTUBE
YouTube staat vol met verschillende video’s. Van vlogs tot videoclips tot afleveringen van programma’s tot hele grappige homevideo’s. Daar zit vast wel iets bij wat jij leuk vindt en wat jij kan gaan kijken. Daarnaast is er ook de doorklikmethode. Je kan gewoon video’s gaan kijken en je hoeft alleen maar door te klikken en niet speciaal weer inspiratie opdoen voor nieuwe video’s.

DITWASDOMIEN
Wat ik heel vaak doe (stiekem te vaak) is alle vlogs van Domien Verschuuren weer kijken. Die vlogs zijn gewoon te leuk om één keer te gaan kijken. Ik ken daardoor ook alle vlogs uit mijn hoofd. Er komt elke week weer een nieuwe erbij dus elke keer kan ik mij weer iets langer niet vervelen als ik de afspeellijst aandoe.

Voorbeeld van een scrapbook (bron: TUMBLR)

SCRAPBOOK
Ook heel leuk om te doen is om een scrapbook bij te houden. Je kan bijvoorbeeld een scrapbook maken met je eigen foto’s maar je kan ook foto’s uitprinten van Tumblr of We Heart It. Scrapbooken is heel leuk om te doen en daarnaast ben je ook heel creatief bezig. Creatief zijn is leuk om te zijn.

SERIES
Eén van de leukste dingen om te doen is series kijken. Normaal als je dingen moet doen en je niet verveelt kan je dit niet altijd doen, maar je verveelt je dus je kan series gaan kijken. Meestal na één aflevering denk je, daar kan er nog wel eentje aan en zo volgen er meer. Zo ben je weer niet verveelt, top idee dit.

FOTO’S
Wat ook heel leuk om te doen is als je je verveelt is foto’s maken. Je kan bijvoorbeeld jezelf heel mooi op gaan maken en je haar heel mooi gaan doen en daar foto’s van maken. Maar wat je ook kan doen is naar het bos of naar een andere mooie plek gaan en daar foto’s gaan maken. Een soort van mini fotoshoot en je kan die foto’s daarna weer delen op sociale media. Like that!

Daarnaast vindt je op internet nog veel meer tips als je je verveelt en je niet weet wat je moet doen. Neem daar eens een kijkje! Misschien zit er daar wel iets bij voor je.

 
Groetjes,
Marit

Geen opmerkingen: