woensdag 6 januari 2016

Uitzending bij 3FM & Utrecht.

Hallo allemaal,

Ongeveer een weekje terug heb ik een uitzending mee mogen maken bij Herman. Ik heb alles achter de schermen kunnen mee maken en kunnen volgen. Ik vond het super leuk en een hele leuke ervaring. Ik heb er zeker van geleerd hoe alles werkt achter de schermen. Sommige dingen wist ik al maar andere dingen nog niet. Ik heb er dus veel van kunnen leren en nu weet ik iets meer van de radio af achter de schermen. Ook zijn er wat leuke foto’s gemaakt die ik graag met jullie wil delen.
 




 
Nadat ik bij de uitzending van geweest ging ik ook nog even langs Utrecht om wat vriendinnen te meeten. We hebben wat gedronken bij de Starbucks en toen zijn we nog even de stad in geweest. Heel gezellig was dat en een hele lange dag. Mijn wekker ging om 5:00 en ik was rond 19:00 weer thuis.



Ik heb een super leuke dag gehad!

Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: