maandag 18 januari 2016

Waar ik mijn achtergronden vandaan haal.

Hey allemaal,

Ik maak de laatste tijd veel edits op mijn Instagram acccount www.instagram.com/ditwasdomien over Domien. Naast de foto’s die ik van Domien gebruik maak ik ook gebruik van verschillende achtergronden. Ik krijg veel vraag waarvan ik al die achtergronden heb en of je die ergens kan krijgen. Vandaag ga ik laten zien hoe ik aan zulke achtergronden kom. Niet alleen gebruik ik ze voor de edits ook voor mijn eigen telefoon.
 
 
Instagram: Backgrounds.nl
Dit is een geweldig account. Ze hebben van allerlei achtergronden maar dan vooral achtergronden om edits mee te maken want ze zijn ook vierkant. Je hebt achtergronden waar smileys opstaan maar ook achtergronden met bepaalde personen zoals Enzo Knol en Joy van Beautynezz. Ik vind de achtergronden altijd super schattig en leuk. Een heel leuk account met achtergronden!

Google: Tumblr Background
Daarnaast maak ik ook gebruik van Google Afbeeldingen en vul ik dingen in zoals Tumblr Background, Backgrounds WeHeartIt of Tumblr Background Pink. Zo krijg ik een hele lijst met verschillende afbeeldingen en vooral afbeeldingen met hele goede kwaliteit en scherpte. Je kan naast Tumblr Background ook precies invullen wat je wilt bijvoorbeeld Tumblr Background Flowers en zo krijg je allemaal schattige bloemen.

 
Heb jij ook een Instagram account met edits?

 
Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: