donderdag 7 januari 2016

Waarom juist NPO 3FM?

Hey allemaal,

Zoals de meesten wel van mij weten is dat ik behoorlijk veel naar 3FM luister, alles volg van 3FM en ook naar evenementen van 3FM ga (Paradiso 50 jaar feestje, Serious Request en Pampus). Je kan wel zeggen dat ik een soort fan ben van 3FM. 3FM is een radiozender die ik ken van top tot teen en ik luister bijna niets anders dan 3FM. Maar waarom nou juist 3FM?
 
 
Muziek
Ik vind 3FM zo leuk omdat ik veel muziek leer kennen dankzij 3FM. Natuurlijk is dat bij andere zenders ook maar 3FM maakt ook gebruik van Serious Talents en ik ben daardoor veel nieuwe leuke bands tegengekomen zoals Rondé. Rondé is een band die ik ook dankzij 3FM heb leren kennen. Naast de Serious Talents draaien ze ook veel nieuwe muziek en vooral bij 3VOOR12 radio met Roosmarijn. Naast de hitjes die ze draaien, draaien ze ook andere alternatieve muziek. Er komt van alles voorbij: Pop, Rock, Indie-pop. Van alles wat.

Dj’s
Ook een reden van 3FM is dat ik de dj’s heel leuk vind. Ze zijn allemaal heel aardig tegen de luisteraars maar ook tegen de collega’s. 3FM voelt echt als een soort familie. Ik ken alle dj’s van 3FM en heb iedereen van 3FM in het echt gezien. Ik vind elke dj heel erg leuk en ze hebben allemaal iets waarom hun nou zo leuk maakt.

Andere mensen
Dankzij 3FM heb ik veel meer nieuwe mensen leren kennen die ook van 3FM houden en dezelfde muziek. Er zijn genoeg mensen die ik op Twitter of Instagram volg omdat ze ook veel naar 3FM luisteren. Dankzij 3FM heb ik veel vriendinnen leren kennen zoals de Domienator groepswhatsapp. Zonder 3FM was die namelijk niet ontstaan maar eigenlijk was hij niet ontstaan zonder Domien. We zijn namelijk allemaal fan van 3FM.

Ik vind 3FM een hele leuke zender en ik hoop dat het heel lang blijft bestaan!

Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: