woensdag 13 januari 2016

Wie Is De Mol: 2016.

Hi allemaal,

Het is januari en dat betekent de eerste maand van het nieuwe jaar maar ook dat Wie Is De Mol weer is begonnen. Ik kijk daar altijd met plezier naar en kijk altijd uit naar een volgende aflevering. Wie Is De Mol is denk ik een van mijn favoriete programma’s. Ik kijk niet heel veel televisie meer omdat ik er geen tijd voor heb maar ook omdat er niet veel leuke programma’s op de televisie zijn, maar het programma wat ik wel elke zaterdagavond kijk is Wie Is De Mol.
 
bron: Google
Korte uitleg over Wie Is De Mol: Wie is de Mol? is een Nederlands televisieprogramma dat wordt uitgezonden door de publieke omroep AVROTROS en wordt geproduceerd door de Nederlandse productiemaatschappij IDTV. Het programma draait om een spel, waarbij de kandidaten moeten samenwerken om geld voor een pot te verdienen. Een van hen is de mol, degene die het spel in het geheim saboteert. De winnaar krijgt de pot. (bron: WIKIPEDIA).

Het programma is dus heel erg verder denken en goed denken wie het zou kunnen zijn. Sommige spellen vind ik er heel ingewikkeld uitzien namelijk haha. Maar het programma is onwijs interessant vind ik en je raakt helemaal in de WIDM spel en je probeert van allerlei plannen te bedenken wie het nou zou kunnen zijn.

In het programma ben ik altijd op zoek naar hints maar ook praat ik er met veel mensen over en die hebben ook veel hints ontdekt. De meeste hints zijn natuurlijk ver doorgedacht maar er kunnen ook hints bij zitten waardoor je de mol als ware ontmaskert. Spannend altijd!

De kandidaten van dit jaar vind ik ontzettend leuk. Annemieke van 3FM zit er namelijk in en zij kent mij ook. Zo leuk om haar in een televisie programma zoals Wie Is De Mol te zien. Ook zit Tim Hofman er in en na aflevering één moest ik al heel hard lachen om hem. Hij heeft een heel goed gevoel voor humor die ik heel grappig vind.

Ik heb werkelijk nog geen idee wie de mol zou kunnen zijn ook al zit ik sterk op Marjolein en Klaas. (ps. Dit is getypt voor aflevering 2. Zaterdag 13:53) Ik vind het allemaal heel spannend en ben echt benieuwd wie de mol kan zijn!

 

Kijk jij ook Wie Is De Mol? Wie denk jij dat het is? Laat het mij weten!
 
xo

Geen opmerkingen: