vrijdag 8 januari 2016

Witte deur pimpen met Domien en 3FM dingen.

Hi allemaal,

Ik had al wat foto’s op mijn Instagram neergezet maar ook hier op mijn blog wil ik het graag laten zien hoe ik het gedaan heb. Ik heb namelijk mijn witte deur opgepimpt met allemaal posters, foto’s en krantenknipsels.
 
Ik vond de deur heel saai vergeleken met de rest van mijn kamer dus ik had besloten om ook mijn deur vrolijk te maken. Ik dacht eerst om net zoals de andere kant van de deur te beplakken met foto’s maar ik had ergens nog posters liggen van Domien, Serious Request en wat leuke krantenknipsels. Ik had besloten om een soort 3FM/Domien deur te maken met allerlei foto’s en leuke dingen.
 
Benieuwd hoe ik dat nou heb aangepakt? Kijk snel verder:
 
 
Allereerst had ik alle posters van Domien van de andere kant van de deur eraf gehaald en geplakt op de deur in mijn kamer. Ik had ook nog een andere poster maar die had ik nog niet opgehangen, die hing aan mijn prikbord. En natuurlijk heb ik die ook opgehangen.

 
Daarna heb ik alle krantenknipsels erbij gedaan, Serious Request poster en nog een voorkant van een gids. De deur is natuurlijk nog lang niet vol maar elke keer als ik iets nieuws krijg ga ik het erbij plakken. De deur ziet er nu nog een beetje raar uit zo half af maar dat komt nog wel.


Liefs,
Marit

 

Geen opmerkingen: