dinsdag 23 februari 2016

5 x blogtips.

Hoi allemaal,

Vandaag zet ik weer een paar leuke bloggers in het zonnetje die in mijn ogen veel meer lezeressen verdienen. Benieuwd welke bloggers dat zijn? Kijk dan snel verder. En druk op Meer Lezen.
 
 

De eerste reden is al meteen om naar haar blog te gaan voor haar foto’s en lay-out. Haar website is zo mooi opgebouwd. Heel stijlvlog, rustig en er is gebruik gemaakt van zwart-wit. Eerst was het mij niet heel duidelijk waar haar blog over ging, maar na een paar stukjes lezen wist ik het. Mylene haar blog gaat over wat ze allemaal leert, wat in haar gedachten zit en waar ze blij van wordt. Zulke blogs heb ik echt een zwakte voor. Gewoon schrijven over wat je leuk vindt. Het is echt een soort van dagboek, maar zo fijn is om te lezen en de foto’s zijn ook heel goed gemaakt. Kwaliteit is echt on point.

Daar was eens http://daarwaseens.nl
Dit is net zoals de vorige, een hele mooie lay-out. Deze lay-out is ook heel rustig maar toch mooi weergegeven. Het is allemaal heel makkelijk op te zoeken en het is heel overzichtelijk. De blog is van Olga en Olga schrijft over allerlei dingen wat haar aanspreekt en waar ze een artikel over wil gaan schrijven. Olga gebruikt echt veel verschillende onderwerpen en haar onderwerp aanbod is dus ook heel breed. Haar blog ziet er ook mooi uit, want ze gebruikt geen speciale effecten of foefjes waardoor alles mooier lijkt. Haar blog is lekker naturel.

Haar lay-out is weer heel anders vergeleken met de blogs van Mylene en Olga. Silvana haar blog heeft meer kleur maar is even mooi. Silvana haar blog is echt een blog vol met inspiratie en creatieve dingen. Ik neem vaak een kijkje op haar blog en lees en kijk ook met veel plezier. Ik word altijd meteen vrolijk van haar blog. Allerlei leuke creatieve foto’s en die kleuren fleuren mij altijd meteen op. Net zoals de vorige twee schrijft Silvana artikelen over wat ze leuk vindt, maar vooral veel creativiteit is er te vinden.


 
Her Human Universe http://www.herhumanuniverse.nl
Het eerste woord wat er in mij op kwam was: hipster. Haar lay-out alleen al is een pluim waard. Je kan meteen zien waar ze van houdt, van gitaar spelen. Het is fijn om te zien als een blog van iemand, ook het gene uitstraalt wat hij of zij het liefste doet. Sonja maakt van allerlei artikelen, maar de leukste om te lezen vind ik toch wel artikelen over muziek omdat ik daar zelf natuurlijk ook heel veel van houd. Sonja is zelf ook een singer-songwriter en dat merk je ook terug in haar artikelen. Heel mooi vind ik dat.

Leven om te eten http://levenomteeten.nl
Zelf moest ik enorm glimlachen over haar naam van haar blog, heel origineel. Er zit een hele mooie gedachte aan de naam. Zelf schrijft ze dit erover: ‘Mijn leven heeft niet altijd om eten gedraaid, ik at wel, gelukkig wel. Maar ik werd als een moeilijke eter bestempeld en het spreekwoord: “Wat de boer niet kent, dat vreet die niet” leek bijna wel mijn lijfspreuk, gelukkig is dat nu toch wel heel anders.’ Haar lay-out is opgedeeld in drie kollommen en zelf vind ik dat ook heel erg fijn. Dat scheelt een enorm scroll werk naar beneden. Tamara schrijft over van alles en nog wat. Haar onderwerpen zijn heel breed en ik denk dat er vast wel wat voor je bij zit wat je leuk vind.

 

Welke bloggers volg jij? Welke vind jij leuk? Laat het mij weten!

Liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: