zaterdag 6 februari 2016

Aan de Slachtstraat & That's Live.

Hey allemaal,

Ongeveer een weekje geleden ben ik naar Aan de Slachtstraat en That’s Live gegaan. Aan de Slachtstraat had ik al weken geleden gepland maar That’s Live pas toen ik in de trein zat naar Utrecht. Ik heb een hele leuke dag gehad en ik zou graag er iets over willen vertellen.

Voor meer foto's van deze dag kan je terug op mijn Instagram.
 
Gemaakt door: @Nelleke

Reizen, reizen en nog eens reizen.
De dag begon wel later dan anders. Ik hoefde pas rond 13:30 weg. Helaas door de MediaMarkt (was heel veel korting) was het heel druk in Zwolle Centrum. Ik moest met de bus via Zwolle Centrum naar het station maar daardoor had ik veel vertraging en haalde ik mijn trein daardoor net niet. Ik moest even een half uurtje wachten, maar ik had het geluk dat mijn trein er net iets eerder stond en het daardoor veel warmer was. Na iets minder dan een uurtje in de trein te hebben gezeten was ik eindelijk in Utrecht. Snel bus 8 genomen en toen met de bus naar Neude toe. Gelukkig hadden wij alles ruim gepland dus door mijn gedoe met de bus kwamen wij daardoor ook niet te laat. Geluk!
 
Gemaakt door: @Nelleke

Café 't Hoogt.
Toen bij café ’t Hoogt hadden wij plaats genomen aan de bar zodat wij konden zitten en het goed konden zien. Ik ben namelijk heel klein en er waren veel volwassenen die veel langer zijn. De struggles dus van een klein iemand. Domien kwam nog naar ons toe om even te kletsen en we hebben ook nog veel foto’s gemaakt. Het was heel leuk om hem weer in het echt te zien en om met hem te praten.
 



Aan de Slachtstraat.
De talkshow over Utrecht begon rond half 5 en er speelde ook een leuk bandje. Naast dat Domien te gast was, waren er ook nog andere mensen die vertelden over Utrecht, over de Singel en ook nog over nieuwe muziek en nieuwe bandjes in Utrecht. Zelf vond ik natuurlijk het interview met Domien het allerleukste en wij hebben heel erg gelachen om de quiz die hij moest doen. Ik heb zeker genoten van de talkshow en de talkshow is echt een aanrader. Het geluid was goed, interviews waren leuk en ook de muziek was top. Ik heb ook nog met een paar anderen staan kletsen waaronder Caroline en Herman en ik heb met hun ook nog foto’s gemaakt. Ook heb ik hele leuke gesprekken met hun gehad. Wat een lieve mensen!
 


Weer reizen.
Na de talkshow moesten wij meteen weg omdat wij om half zeven weer in Hilversum moesten zijn voor That’s Live. Snel weer de bus terug naar Utrecht Centraal vanuit Utrecht en ook de trein weer naar Hilversum. We stapten uit bij Hilversum Media Park en op dat station heb je ook een soort snackbar dus we hadden even een broodje hamburger gehaald omdat we heel erg honger hadden. Toen gingen wij lopen naar het BNN-VARA kantoor over het donkere en verlaten mediapark. Het was heel leeg en stil namelijk. Aangekomen bij het gebouw moesten wij nog even wachten omdat iemand ons kwam ophalen. We werden opgehaald en we gingen naar de BNN Bar.
 



That's Live.
Bij de BNN Bar hadden wij even een briefje gehaald waardoor we drinken konden nemen en onze jassen uitgedaan. Ik had nog mijn Domienator shirtje aan omdat we die aanhadden gedaan naar de talkshow, maar ik voelde mij heel erg ongemakkelijk bij That’s Live met mijn shirtje haha. Dazzled Sticks was dit keer te gast bij That’s Live en mijn lievelingsliedje van hun is Dans. Het is een heel funky leuk pop liedje en ik zing hem altijd mee, en dansen natuurlijk ook.
 



Op de radio.
Dit was de tweede keer dat ik een That’s Live uitzending volgde (14 maart met Lucas Hamming was ik er ook) maar dit keer was het in het nieuwe gebouw. Je mocht ook een vraag opschrijven voor Dazzled Sticks en dan zou je misschien op de radio mogen komen. Ik werd uitgekozen samen met Isa om allebei een vraag te stellen. Ik vond dat heel erg leuk om te doen en stiekem was ik ook een beetje zenuwachtig.
 



Afgelopen.
Rond negenen was het weer afgelopen dus wij weer terug naar het station toe over het verlaten mediapark. De tunnel waar je naar het station toe kan was ook heel erg stil en leeg dus wij hadden besloten om leuke foto’s in de tunnel te gaan maken. We moesten namelijk toch nog wachten op de trein. Op een gegeven moment schrokken wij heel erg want het begon te hagelen maar in de tunnel klonk dat heel erg hard. Ik moest heel hard lachen en het klonk ook heel hard. De trein ging weer om half tien terug naar Amersfoort en vanuit Amersfoort heb ik de Intercity naar Zwolle gepakt.

 
Ik vond het een hele leuke en drukke dag maar ik heb er heel erg van genoten. Wat is zo’n dagje toch altijd leuk en dan vooral om zoveel leuke mensen te ontmoeten.
 
Gemaakt door: @Nelleke

 
Kusje, Doeg!
Marit.

Geen opmerkingen: