woensdag 3 februari 2016

Favoriete albums die op repeat staan.

Hoihoi allemaal,

Vandaag ga ik het weer eens hebben over muziek. Dit keer ga ik het hebben over albums. Welke albums beluister ik nou heel veel en welke heb ik echt op repeat staan. Ben je benieuwd welke albums dat zijn en welke artiesten? Kijk dan snel mee,
 
bron: GOOGLE

COLDPLAY – A HEAD FULL OF DREAMS
Dit album is echt zo mooi en zo tof. Eén van mijn favoriete nummers is toch wel Everglow en daarnaast de single Adventure of a Lifetime. Het album van Coldplay is echt heel mooi en die heb ik vaak op repeat staan. Everglow hoor je ook vaak op 3FM en daar ben ik echt blij mee, zo’n mooi nummer.

MATT SIMONS – CATCH & RELEASE
Van dit album ken ik echt alles uit mijn hoofd. Eerst moest ik wel even wennen want ik vond alles veel op elkaar lijken, maar na mate van het luisteren vond ik het steeds leuker worden. Matt Simons is echt heel muzikaal en dat hoor je ook goed in zijn album terug. Vooral The Higher Ground is mijn favoriet.

bron: GOOGLE

ADELE – 25
Helaas staat dit album niet op Spotify maar ik kan hem wel luisteren op de download manier, haha. Dit album is zo mooi van Adele. Er zitten hele rustige liedjes in maar ook liedjes die iets meer uptempo hebben vergeleken wat Adele normaal maakte. When We Were Young is nu toch wel mijn favoriet. Hello heb ik namelijk te vaak gehoord haha.

JOHN MAYER – CONTINUUM
Dit is mijn favoriete album van John Mayer. Er zitten veel liedjes van hem op die ook echt hits zijn geworden zoals Gravity en Dreaming With A Broken Heart. Deze liedjes vind ik heel tof klinken maar Slow Dancing In A Burning Room is toch wel mijn all time favourite.

 
Welke albums heb jij vaak op repeat staan?

 
Groetjes,
Marit

Geen opmerkingen: