donderdag 25 februari 2016

Favorieten van dit moment. #2

Hi allemaal,

Vandaag een keer heel iets anders. Vandaag heb ik namelijk een artikel voor jullie met favorieten erin van dit moment en de afgelopen tijd. Ik heb er blogs bijzitten, YouTube kanalen, chocolade en nog veel meer. Nieuwsgierig wat mijn favorieten van dit moment zijn? Kijk dan vooral verder voor het antwoord en druk op Lees Meer.
 

Tony's Chocolonely: Melk, Karamel en Zeezout
Dit is de lekkerste chocolade op aarde. Het is heel speciaal en apart en dat komt omdat er zout in zit. Eerst vond ik dit echt wennen, maar nu eenmaal ik eraan gewend ben vind ik het zo lekker. Het is helaas wel heel duur om zo vaak te kopen, dus ik neem het soms, niet altijd. Chocolade vind ik in het algemeen heel lekker maar deze vooral. Love it!

Blogger: Teske
Dit is mijn favoriete blog van dit moment en eigenlijk van altijd. Ik lees niet heel veel blogs elke dag, maar Teske is de enigste die ik echt dagelijks lees. Ik vind haar schrijfstijl heel fijn en ze is heel inspirerend voor mij. Vooral haar lifestyle artikelen en over het innerlijk vind ik heel fijn om te lezen. Wat is Teske toch een leuk en prachtig mens.

YouTuber: Linda de Munck
Linda is een lange periode in Praag geweest. Helaas in die tijd had ik niet veel tijd om elke dag haar vlogs te gaan bekijken, maar nu ze weer terug is klik ik vaak een vlog van haar aan. Het is leuk om te zien hoe Linda het daar heeft, en hoe goed ze het daar heeft. Linda vlogt echt heel leuk en fijn. Zeker even Linda volgen op YouTube!

bron: INSTAGRAM

YouTuber: Furtjuh
Elke schooldag/werkdag in Februari (oftewel Furbruari) heeft Rutger een video gemaakt met een andere YouTuber. Helaas is de maand bijna voorbij, maar wat heb ik genoten van al die video’s. Ze zijn stuk voor stuk heel erg origineel en grappig om naar te kijken. Als je ze niet gezien hebt, kijk ze zeker even terug. Het is echt heel leuk!

Muziek op mijn telefoon
Ik heb werkelijk waar bijna 700 nummers op mijn telefoon staan. Ik gebruik geen Spotify op mijn telefoon en YouTube vind ik ook heel onhandig werken. Daarnaast heb ik ook een telefoon zonder internet (alleen wifi) maar met 700 nummers op mijn telefoon heb ik altijd muziek bij mij. En het zijn er dus heel erg veel. Hiervoor heb ik een apart SD-kaartje waar alle nummers opstaan. In totaal kunnen er meer dan 1200 nummers op, dus ik kan nog wel even verder downloaden.

Wat zijn jouw favoriete dingen van dit moment? Laat het mij weten, vind ik leuk.

Liefs,
 
Marit

Geen opmerkingen: