woensdag 10 februari 2016

Get Ready With Me | Dagje Utrecht

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een Get Ready With Me artikel. Ik ga vaak met de trein weg of dagjes uit bijvoorbeeld naar 3FM of naar de stad. Na zoveel keer heb ik goed geleerd wat ik wel of niet moet meenemen en wat het handigste is. Vorige week zaterdag ben ik naar Aan de Slachtstraat geweest. Dat is een soort van talkshow met Onno, Fleur en Mustafa en ze praten over Utrecht. Later in de avond ben ik nog naar That’s Live geweest van 3FM bij BNN-VARA en ik heb een hele leuke dag gehad. Vandaag laat ik jullie zien hoe ik mij die ochtend/middag erop had voorbereid en wat ik allemaal meenam. Kijk snel mee,
 


Ik zet meestal mijn wekker later dan dat ik wakker word. Ik word meestal heel vroeg wakker en ik kan dan ook niet meer slapen. Meestal ga ik even wat YouTube video’s bekijken of sociale media checken. Ik vermaak mij altijd prima met mijn telefoon in bed want er zijn genoeg YouTube video’s die al om 06:00 online komen.
 
 
Dit is qua beauty wat ik altijd gebruik. Ik gebruik de foundation van de Hema. Zelf vind ik hem niet heel bijzonder dus ik wil misschien overgaan op die van Catrice. Daarnaast gebruik ik een concealer van Essence waar ik overigens heel tevreden over ben. De poeder heb ik ook van Essence en dat is de Glam Powder. Voor mascara gebruik ik een mascara van NYC. Soms als extra gebruik ik ook nog weleens een Essence mascara maar dit keer vond ik dat niet nodig.


Ik leg mijn kleding altijd de avond van te voren klaar dus dat hoef ik niet uit te kiezen. Als ik mijn kleding aan heb gedaan en alle sieraden heb omgedaan ga ik mijn tas inpakken. Soms pak ik dat ook een dag van te voren in maar dit keer had ik genoeg tijd om dat in de ochtend ook te doen. Ik heb altijd een lijstje wat ik meeneem en dat lijstje is:

- Telefoon
-  Flesje drinken voor onderweg
- Treinkaartje (Ik had een dagkaart van de Blokker)
- Eten voor onderweg
- Telefoonsnoertje
- Geld
- Powerbank
- Portemonnee
- Oordopjes
- Deo
- ID kaart
- OV kaart

Dit is een lijstje wat ik altijd gebruik en hiervoor zorg ik ervoor dat ik geen onnodige dingen meeneem en dat ik niet een hele zware tas heb. Dit liedje heb ik automatisch in mijn telefoon staan zodat ik hem er makkelijk bij kan pakken.
 
Dit was mijn mini get ready with me. Hope you like it!
 
Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: