dinsdag 16 februari 2016

Ik zeg FEEST: 2 jarig bestaan.

Hi allemaal,

WOW! Dit kan ik wel echt een mijlpaal noemen. Het is vandaag 16 februari. Op het eerste gezicht een dood normale dag maar voor mij betekent het dat mijn blog op deze dag 2 jaar bestaat. Een mijlpaal is het omdat ik elke dag een artikel heb online weten te krijgen.
 
Elke dag, twee jaar lang.
 


Verleden: wat kan beter?
Ik denk over die twee jaar echt, wat kan beter. Ik denk dat het inhoudelijker nog veel beter kan en dat ik ook meer gebruik moet gaan maken van mijn fotocamera die ik heb. Ik plaats weinig outfit foto’s omdat ik het ongemakkelijk vindt om in het bos of ergens op straat foto’s te gaan maken. Ik denk dat ik daar gewoon over heen moet gaan stappen en gewoon die camera erbij moet gaan pakken. Het scheelt dat ik na mijn examens een hele lange periode heb waar ik vakantie heb. Dan heb ik alle tijd voor inhoudelijke artikelen en ook artikelen met foto’s van mijn eigen camera. Bijvoorbeeld leuke outfit artikelen of wat anders wat op dat moment in mij opkomt. Ik ben daar serieus nu al excited over. Ik wil mijn blog namelijk meer professioneel houden en dan ook echt richten op het bloggen en goede kwaliteit foto’s. Laat zeker hieronder  weten wat beter kan, vind ik leuk om te lezen en daarvan kan ik ook leren.

Verschillende soorten artikelen: van alles wat.
Er zijn zoveel verschillende artikelen online gekomen. Ik behandelde veel tips en trucs voor veel verschillende dingen, waaronder voor school, beauty maar ook hele random dingen zoals een sectorwerkstuk en je kamer opruimen. Ik vind die artikelen heel leuk om te maken omdat ik er zelf ook van leer. Artikelen waarvan je zelf leert is natuurlijk altijd goed.  Die artikelen worden overigens heel goed bekeken, tof! Er zijn ook muziek artikelen online gekomen. Artikelen waarin ik de nieuwe muziek liet horen, mijn favoriete muziek, albums, artiesten en concerten waar ik ben geweest. Er zijn artikelen online gekomen over nieuwe bandjes, Marvin Dee, maar ook artikelen over Lucas Hamming, Rondé en John Mayer. Artikelen over muziek vind ik zo leuk om te doen omdat ik dan twee dingen combineer waar ik echt van houd: bloggen en muziek. In die afgelopen twee jaar zijn er ook veel artikelen online gekomen waar ik het had over Domien of over 3FM en mijn passie over radio. Ik moet toegeven dat ik deze artikelen het allerleukst vindt om te maken en die artikelen zijn inhoudelijker ook veel langer omdat ik er zoveel over kan vertellen. Net zoals bij de vorige, ik vind het leuk om meerdere dingen met elkaar te combineren en te vertellen in een artikel. Ook in de afgelopen twee jaar zijn er veel interview online gekomen met leuke YouTubers. Ik heb YouTubers mogen interviewen zoals Marije Zuurveld, Sabrina Stam, Lisa Bakker en Carre Albers. Dit zijn Nederlandse YouTube sterren waar ik echt bewondering voor heb en het daardoor heel leuk vindt om hun te mogen interviewen. Dit is ook weer zo iets waar ik meerdere dingen met elkaar deel: blog en YouTube.

Toekomst: wat ga ik met mijn blog doen?
Bloggen vind ik nog steeds leuk om te doen, dus ik ga het gewoon door blijven doen. In de toekomst wil ik het eigenlijk precies zo houden. Elke dag komt er een nieuw artikel online om 6:00. Ik zit in mijn examenjaar, maar ik kan gelukkig heel goed plannen en bloggen naast het schoolwerk. Misschien dat de artikelen in de examenweken niet heel lang zijn, maar ik ga mijn uiterste best doen om toch een artikel online te krijgen waar niet mijn schoolwerk onder leidt want examens gaan toch voor. Misschien dat ik toch iets meer regelmaat wil krijgen. Ik heb geen vaste dagen voor bepaalde series die lopen zoals Weekly Picture en Hitjes, maar ik plaats ze gewoon waar ik zin in heb. Het is moeilijk om zo iets op een bepaalde dag te doen omdat ik dan net weer een artikel heb die ik leuker vindt en die eigenlijk voor moet. Ik weet wel dat ik vaker Weekly Picture wil gaan doen en ook wat vaker Hitjes. Hitjes vallen namelijk goed in de smaak en dat zelfde geldt ook voor Weekly Picture. Ik denk ook nog steeds dat ik bij elk leuk uitje als ik wegga, naar 3FM of naar een concert bijvoorbeeld, daarvan een artikel ga maken. Misschien dat ik daar ook een soort naam voor moet bedenken want dan is het ook heel fijn en leuk om dat terug te lezen. Ik weet zeker dat ik nog veel kan gaan leren, maar deze 2 jaar waren al top.

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor deze top 2 jaar. Ik heb veel geleerd, ik heb veel meegemaakt en ik heb veel geblogd. Ik ben vooral blij dat ik dit op de dag van vandaag nog steeds kan doen en mag doen. Bloggen is iets wat, ook al klinkt het heel raar, in mijn bloed zit en ik altijd de kriebels krijg om het weer te doen en om weer te gaan bloggen. Ik zit nog vol met inspiratie met wat voor artikelen ik online wil hebben. Wees dus voorbereid, mijn blog stopt nog lang niet.

 
Met heel veel liefde zeg ik, op naar de 3 jaar.

 
Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: