woensdag 17 februari 2016

Interview met Lara Siemons!

Hi allemaal,

Ik vind het leuk om verschillende dingen die ik leuk vind te combineren met elkaar. Ik blog regelmatig over de radio maar naast dat blog ik ook vaak over YouTube. Vandaag heb ik een interview met een YouTuber genaamd Lara Siemons. Lara is een van de opkomende talenten van YouTube dus het leek mij leuk om haar te interviewen. Ik kijk ook altijd haar video’s en ik vind haar humor heel erg leuk. Kijk dus zeker even op haar kanaal! Benieuwd of Lara een keer dacht om te stoppen met YouTube of wat haar familie ervan vindt? Lees dan snel verder,



Hoe ben je op het idee gekomen om een YouTube kanaal te starten?
Vroeger keek ik heel erg vaak naar iCarly, ik wou altijd al een soort ''tv show'' waar mensen online naar keken. Een tijdje later kwam ik op een site waar een meisje een video van zichzelf op had gezet. Ik wou dat ook doen! Ik had gevraagd hoe ze dat deed, en ja gewoon: Je video op YouTube uploaden. Dus dat deed ik en zo ben ik begonnen.

Wat vinden je familie en vrienden ervan dat je video's maakt op YouTube?
Leuk! Ik was eerst bang dat ze het raar zouden vinden maar gelukkig is dat niet zo.

Heb je ooit gedacht om ermee te stoppen naar aanleiding van negatieve reacties en wat deed je toen.? Ja, natuurlijk krijg je wel eens haat of stomme opmerkingen, zowel in het echt als op YouTube zelf. Ik ben er mee om leren gaan. Over iedereen is wel iets te zeggen:''die is weer te dik, die andere doet aan YouTube.'' Ik vind YouTube heel erg leuk dus waarom zou ik stoppen door een paar mensen? :)

Waar haal je je inspiratie vandaan voor video's?
Heel erg verschillend, de ene keer heb ik een hele week geen ideeën en de andere week heb ik élke dag ideeën. Ik weet ook niet echt waar ik alle inspiratie vandaan haal.
 


Wat is het leukste wat je hebt bereikt of hebt gemaakkt door je YouTube carrière?

Ik vind het vet leuk om allerlei mensen te leren kennen. Ik had nooit gedacht dat ik bevriend zou worden met mensen die heel ver weg wonen.

Hoeveel tijd stop je in het maken van een video?

Heel erg verschillend, met sketches duurt het filmen langer dan gewoon simpele praatvideo's.

Kan je school en andere dingen goed combineren met YouTube en hoe doe je dat?

Eerlijk gezegd niet, als ik heel vaak probeer te uploaden zie je dat gelijk aan mijn cijfers. 
 
Met welke Nederlandse YouTuber zou je ooit nog een video mee willen maken en waarom?

Zo moeilijk! Ik weet het echt niet haha.

Welke video zou je ooit nog willen maken en waarom?

Ik wil een keer een soort ''storytime'' video maken. Dus een verhaal vertellen over wat ik heb meegemaakt.

Wat vind je van mijn blog?

Suuuper nice, nog veel succes met je blog!
 
Ik wil Lara bedanken dat ze mee heeft geholpen aan dit artikel en aan dit interview. Wil je op Lara abonneren? Dan kan dat hier. Zeker doen!

Veel liefs,
Marit

Geen opmerkingen: