donderdag 11 februari 2016

Marvin Dee.

Hi allemaal,

Zoals jullie weten ben ik laatst weer naar That’s Live geweest van 3FM. Bij That’s Live was ook publiek bij en daar gebeurde eigenlijk iets heel grappigs. Ik heb namelijk nieuwe muziek leren kennen door iemand uit het publiek. Marvin Dee is de naam. Hij gaf zijn visitekaartje aan mij zodat ik het thuis kon luisteren en toen ik thuis was heb ik dat meteen gedaan.

 

Ik typte in YouTube Marvin Dee in en kwam bij When You Go. Ik heb meteen op het videoclipje gedrukt en ik liet het afspelen in de woonkamer waar mijn ouders ook bij zaten. Mijn ouders vonden het ook hele toffe muziek en ik heb het de dagen daarop ook laten horen aan wat klasgenoten. Ik vind dus dat jullie de muziek van Marvin Dee echt moeten checken! Hij maakt echt hele toffe muziek en hij is ook heel aardig en grappig. Check dus allemaal de muziek van Marvin Dee!

 
Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: