zaterdag 27 februari 2016

Meldingen op Instagram.

Hey allemaal,

Sinds ongeveer een jaartje (gok ik) is er een functie op Instagram, waar je kan zien als iemand een nieuwe foto plaatst. Ik heb dit bij veel mensen aanstaan en het leek mij leuk om die accounts door te nemen van waarom ik nou een melding daarvan aan heb staan.
 
bron: INSTAGRAM


@DOMIEN
Dit is wel een account waar ik weinig op hoef aan te merken waarom ik deze melding aan heb staan. Ik ben groot fan van hem en ik maak ook wel eens een artikel over hem. Deze melding heb ik aanstaan om helemaal niks te missen van zijn Instagram posts.

@BASLOUISSEN
Deze melding heb ik ook aanstaan. Bas is de producer van Domien en ik vind het ook leuk om te zien wat hij doet op een dag. Hij plaatst dan niet veel foto’s, maar toch zie ik ze altijd wel voorbij komen. Als ik dit artikel typ (17 februari) dan krijg ik serieus ook net 2 minuten geleden die melding haha.

@CAROLINEVANZIJL
Dit is de vriendin van Domien en daarvan heb ik ook de meldingen aanstaan. Ze plaatst niet veel foto’s, maar als ze foto’s plaatst, plaatst ze ook hele leuke. Ook plaatst ze soms foto’s van Domien en die wil ik ook niet missen hahah.

@RIKKIBORGELT
Dit is de zangeres van Rondé. Ik vind hun muziek zo ontzettend goed en ik heb ook best veel contact met de band en de band kent mij ook. Rikki plaatst zulke mooie inspirerende foto’s dus vandaar dat ik de melding aan heb staan. Rikki is echt een inspiratiebron voor mij.

@NANNEMEIJER
Nanne is een YouTuber waarvan ik ook fan ben. Ik bekijk heel vaak zijn video’s en ik promoot hem ook heel vaak. Ik heb zijn melding aan om ook niks van hem te missen en niks te missen van de updates die hij plaatst over zijn video’s.

Dit zijn de accounts waar ik de meldingen van aan heb staan. Het kan zijn dat ik ook nog een paar andere accounts meldingen aan heb staan, maar dan plaatsen hun weinig tot niks.

Van wie heb jij de meldingen aanstaan?

Liefs,
 
Marit

Geen opmerkingen: