zaterdag 20 februari 2016

Mijn ideale dag.

Hi allemaal,

Vaak kijk ik op Teske haar blog. Ik lees haar blog elke dag en ik kijk ook haar YouTube video’s. Teske had een paar weken geleden echt een heel leuk artikel gemaakt. Ze had namelijk een artikel gemaakt over haar ideale dag. Dat is een dag waar alles perfect is. Teske had dat gedaan omdat Martine het ook doet. Nu doe ik het ook omdat Teske het doet. Kijk vooral mee hoe een ideale dag voor mij zou zijn.
 


 
8:30 – 10:00
In de ochtend zou ik dan wel vroeg op willen staan, maar niet met het idee dat ik heel moe ben en dat ik langer wil blijven liggen. Natuurlijk moet ik dan eerder naar bed gaan en zorgen dat ik een goed humeur heb in de vroege uurtjes. Daarna zou ik lekkere Amerikaanse pancakes maken met aardbeien. Gewoon, omdat dat heel lekker is. Dan zou ik ook rustig een kopje koffie drinken en ondertussen leuke YouTube video’s gaan kijken of een serie zoals Faking It. Ik zou dan wel alle tijd willen hebben en ook rustig aan willen doen. Alles op zijn gemakje zonder tijdnood.

10:00 – 11:00
Dan zou ik een uurtje rekenen voor mijn make-up en outfit samen te stellen. Ik zou dan gewoon mijn dagelijkse make-up doen wat ik meestal op heb, maar dan net een beetje meer en net iets mooier. Qua outfit zou ik dan kiezen voor mijn spijkerbroek met een leuk kantje aan de zijkant en een heerlijke sweater. Een sweater die heel fijn en cozy zit maar toch heel casual eruit ziet. En natuurlijk moeten daar ook mijn favoriete sneakers bij zitten.

11:00 – 17:00
Ik zou dan de bus en de trein pakken richting Amsterdam. Amsterdam vind ik echt een leuke stad en daar zou ik dan eerst gaan shoppen en nog leuke outfit foto’s gaan maken. Heerlijk met iemand afspreken en samen even wat lunchen. Amsterdam is een stad waar ik keer op keer van geniet. Een stad waar je toch wel U tegen zegt. Wat wel de ideale dag maakt, is dat je geen vertraging hebt met de trein en geen stinkende mensen naast je hebt zitten.

17:00 – 18:00
Ik zou dan even wat gaan eten bij Julia’s. Julia’s vind ik echt ontzettend lekker en al helemaal op een perfecte dag. Ik zou dat dan ook weer samen gaan eten met iemand en ondertussen meeten. Julia’s kan eigenlijk altijd wel. Ook ga ik dan een heerlijk kopje koffie drinken bij de Starbucks op het station.

19:00 – 21:00
Dan zou ik de trein terugpakken, maar niet naar huis, maar naar Hilversum. Ik zou dan naar Hilversum gaan om van 19:00 tot 21:00 een That’s Live uitzending te volgen met Rondé als gast. Deze ideale dag moet wel op de zaterdag i.v.m. school maar ook i.v.m. dat That’s Live altijd op de zaterdag is. Ik ben al twee keer bij That’s Live geweest, maar ooit ga ik nog een keer als Rondé er optreed. Rondé is mijn favoriete band.

21:00 – 22:30
Na That’s Live zou ik dan weer terug afreizen richting Zwolle. Natuurlijk wel met een warm Amersfoort, want ik moet altijd overstappen op Amersfoort maar het is daar altijd zo koud. Ook zou ik dan lekker oortjes in doen en muziek luisteren. Net zoals de heenweg, het liefst zonder vertraging. Ook zou ik dan in de trein gaan zitten met een lekker warm drankje of met chocolade.

22:30
Ik zou dan heerlijk nog even in mijn onesie wat YouTube video’s gaan kijken en dan lekker in bed gaan liggen. Het allerliefst zonder hoofdpijn, want meestal na zulke lange reizen en veel drukte heb ik vaak hoofdpijn.


Hoe ziet jouw ideale dag eruit?


Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: