donderdag 4 februari 2016

Steden waar ik het liefste winkel.

Hi allemaal,

Vandaag heb ik geen artikel over muziek, 3FM, Domien of tips. Nee, ik heb een artikel over shoppen. Wat zijn nou de steden waar ik het beste kan shoppen en waar ik van vind dat je daar echt moet gaan shoppen. Benieuwd welke dat zijn? Kijk snel mee,
 
 
AMSTERDAM
Als het gaat om alles is Amsterdam daar echt nummer één in. De kalverstraat heeft bijna elke winkel die je wilt hebben en als je even doorloopt heeft Leidsestraat ook nog enorm veel. Amsterdam is echt een stad waar je voor een dagje heen kan gaan. In de ochtend even Starbucks drinken op Amsterdam Centraal, daarna shoppen en daarna je dag afsluiten met lekker eten. Naast de kalverstraat ben ik ook nog echt verliefd op de grachten. Love that!

ALMERE EN ZAANDAM
Als het gaat om de Primark moet je echt hier wezen. Dit is een hele grote Primark met maar liefst twee verdiepingen. Naast de Primark heb je ook nog een paar leuke winkelstraten. Als je alleen voor de Primark er heen wilt kan je beter naar Zaandam gaan. De Primark in Zaandam is namelijk nog groter en is ook veel netter opgebouwd. De Primark in Zaandam is echt super netjes en clean.

HILVERSUM
Als je even snel en veel wilt shoppen kan je naar Hilversum gaan. Ik heb dat in Maart ook gedaan en ik heb nog nooit zoveel binnen een bepaalde tijd gekocht. Hilversum is voor de rest best een stille stad maar ik vind dat je er heel leuk kan shoppen. Niet perse voor de grote winkels maar er zijn ook nog genoeg andere kleine winkeltjes waar je echt even moet gaan kijken.


 
UTRECHT
Nu dat het station niet veel winkels meer heeft, is er nog veel te doen in de stad zelf. In Utrecht heb je namelijk hele leuke vintage zijstraatjes waar je zeker even een kijkje moet nemen. Utrecht is een hele mooie stad met een heel mooi centrum en heeft ook grachtjes waar ik echt dol op ben. Utrecht is een stad waar je als je met de trein komt, je ook echt de stad in moet gaan en niet alleen rondom het station moet kijken.

ROTTERDAM
En dan bedoel ik vooral Rotterdam Alexandrium. Dit is een enorm groot complex aan winkels in een overdekt winkelcentrum. Hier zou ik heen gaan als het heel hard regent buiten. Het handige is dat er ook een station is dus het is makkelijk bereikbaar. Als het heel hard regent buiten, kan je natuurlijk kiezen voor een overdekt winkelcentrum.

 
Waar shop jij het allerliefst?

 
Groetjes,
Marit 

1 opmerking:

Primark Amsterdam zei

Echt super leuke steden heb je uitgekozen en helemaal waar, ik ga je volgen.