woensdag 24 februari 2016

The Ultimate Bloggers Tag.

Hey,

Vandaag heb ik na een lange tijd weer een TAG voor jullie. Ik vind tags zo leuk om te doen en om in te vullen. Vandaag heb ik een artikel met een tag voor jullie over bloggen. De naam van de tag is: The Ultimate Bloggers Tag. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en jullie mogen hem natuurlijk overnemen, leuk zelfs.
 


Hoe lang blog je al?
Ik blog sinds 16 februari 2014, dus net iets meer dan 2 jaar.

Wat vindt je het leukste aan bloggen?
Het leukste vind ik dat ik van alles kan typen en ook van mij af kan typen. Soms denk ik: dit moet ik opschrijven en daarvoor gebruik ik mijn blog. Artikelen zoals ik een dagje weg ben, vakantiefoto’s maar ook als ik naar Domien ben geweest. Daarnaast houd ik heel erg van schrijven en van artikelen maken.

Wat vindt je het minst leuk aan bloggen?
Soms de druk die erop ligt. Ik houd er rekening mee dat ik elke dag een artikel heb, maar als ik bijvoorbeeld een paar dagen weg of ziek ben, zit dat best krap in de tijd. Het lukt mij altijd wel, maar soms is er wel een stress momentje.

Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let je op als je informatie deelt op je blog?
Ik vind persoonlijk bloggen erg fijn. Ik maak het natuurlijk niet al te persoonlijk maar ik ga wel in op het innerlijk. Ik let erop dat ik niemand belachelijk maak, zwart maak en als de persoon niet op mijn blog wil doe ik dat natuurlijk ook niet.

Hoeveel reacties krijg je gemiddeld per artikel?
Meestal krijg ik geen reacties op mijn blog zelf, maar reacties op Whatsapp of reacties op Twitter of zelfs klasgenoten die reactie erop geven. Dat vind ik zelfs leuker dan via mijn blog.

Wat voor camera gebruik je?
Ik gebruik mijn FuijFilm FinePic S4800 (als ik het goed schrijf). Daarnaast maak ik ook gebruik van mijn telefoon: Samsung Galaxy J5 met een behoorlijk goede camera.

Welk onderwerp vind je het leukst om te fotograferen?
Het leukste vind ik dingen over de radio leuk en als ik dagjes weg ben geweest. Dat wordt ook veel vaker bekeken en gelezen trouwens.

Wat zou je aan je eigen blog willen verbeteren en wat wil je zeker zo houden?
Ik zou mijn lay-out mooier willen krijgen en wat ik zo wil houden is de aantal artikelen per dag, elke dag één.


 
Heb je je lay-out zelf gemaakt en ben je er blij mee?
Ik heb mijn lay-out helemaal zelf gemaakt en dat vind ik best wel goed van mezelf haha.

Heb je visitekaartjes? Zo ja, heb je ze zelf gemaakt?
Nee, heb ik niet. Wel een goede optie trouwens.

Verdien je geld met bloggen?
Nee, helemaal niks. Op dit moment doe ik het voor de lol en soms reageren bedrijven of ze samen willen werken met mij.

Doe je alles voor je blog alleen?
Ja, ik doe alles helemaal alleen.

Hoeveel bloggers heb je in het echt ontmoet?
Bloggers en YouTubers heb ik gezien op VEED en bij SeriousTubers. Heel leuk om hun allemaal in het echt te zien.

Hoeveel artikelen staan er online?
Volgens mij nu rond de 730 ongeveer. Ik weet het niet precies.

Hoeveel filmpjes heb je al gemaakt?
Ik heb wel video’s gemaakt, maar niet voor mijn blog. Misschien een leuk idee voor in de toekomst, wie weet.

Wat is de eerste blog die jij bent tegengekomen?
Dat was Diana voor D is for Dazzle. Ik kwam haar eerst tegen op YouTube en toen ben ik naar haar blog toe gegaan. Dit was ook de eerste YouTuber die ik keek.

Waardoor blijf jij hangen op een blog?
Als de foto’s mooi zijn en niet alles onder de reclame zit. En natuurlijk als er een mooie schrijfstijl in zit.

Denk je nog lang door te gaan met bloggen? Wanneer zou je stoppen?
Ik denk dat ik nog wel heel lang kan door gaan en ik denk dat als ik stop ik het niet meer leuk vind en er niet van geniet. Maar gelukkig doe ik dat nu nog wel, met vol enthousiasme.

 


Welk cijfer zou je mijn blog geven?
 
Veel liefs,
Marit
 

Geen opmerkingen: