dinsdag 2 februari 2016

Wat neem ik altijd mee in de trein.

Hi allemaal,

De laatste paar maanden ga ik vaak met de trein vergeleken met voorheen. Na zoveel keren met de trein te gaan weet ik altijd precies wat ik mee moet nemen. Ik maak altijd een lijstje van te voren maar eigenlijk komt dat altijd uit op dezelfde dingen. Vandaag leek het mij een leuk plan om dat lijstje met jullie te delen en wie weet hebben jullie er wat aan. Vandaag dus een artikel over wat ik altijd in de trein mee neem:
 

 
TELEFOON
Dit staat toch wel op nummer één. Via mijn telefoon communiceer ik met anderen maar ook maak ik gebruik van de 9292 app en soms de NS app (die geef toch altijd andere dingen aan, vreemd..). Zonder mijn telefoon kom ik dus gewoon nergens. Ik zorg er dus voor dat ik mijn telefoon goed bij de hand heb en dat ik hem snel kan pakken.

OORDOPJES
Dit is voor mij ook echt een musthave als het gaat om treinen. Ik heb altijd oordopjes bij mij en als ik geen oordopjes heb kan ik mij daar echt aan ergeren. Mijn oordopjes en ik zijn echt verbonden met elkaar. Mijn oordopjes zaten eerder altijd in de war maar ik heb nu oordopjes van de Action die je heel makkelijk kan oprollen en zo raken ze nooit in de war. Veel fijner dan elke keer uitpuzzelen hoe ze in elkaar zitten.

TWEEDE TELEFOON/MP3
Ik heb nog steeds mijn oude Samsung Galaxy TXT en die lijkt heel erg op een blackberry. Moet je na gaan hoe oud die dan wel niet is. Ik heb daar meer dan 600 nummers opstaan dus er zit altijd wel wat bij wat ik leuk vind om te luisteren. Ik gebruik expres deze telefoon en niet mijn normale telefoon omdat ik altijd bang ben dat ik teveel muziek luisteren en dat mijn telefoon dan leeg is. Vandaar dat ik een aparte telefoon daarvoor gebruik.


 
FLESJE DRINKEN
Als ik met de trein ga heb ik ook altijd een flesje drinken bij mij. Doe ik automatisch altijd trouwens. Als ik mij verveel en als ik dorst heb kan ik zo even een slokje nemen uit mijn flesje. Meestal neem ik wel een stevig flesje mee en het liefste Arizona want die flesjes zijn echt heel erg stevig. Zo voorkom ik namelijk dat ze niet in mijn tas kapot gaan. Dat zou echt zonde zijn.

PORTEMONNEE MET ALLES ERIN
Dit is natuurlijk écht onmisbaar. Ik heb altijd mijn portemonnee mee waar ook alles inzit. Natuurlijk mijn OV-chipkaart en ID-kaart maar ook zo’n stempelkaartje van de Starbucks. Ook zorg ik altijd dat ik voor nood wat geld bij mij heb want je weet maar nooit. Ik heb mijn portemonnee altijd automatisch in mijn tas mee en ik doe serieus al 4 jaar met dezelfde. Top, haha!


Wat is bij jou onmisbaar als je in de trein zit?
Let me know!

 
Liefs,
 
Marit

Geen opmerkingen: