vrijdag 18 maart 2016

15 dingen die mijn dag net een stukje leuker maken.

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een heel ander artikel voor jullie. Dit zag ik namelijk al een paar keer voorbij komen, dus ik heb besloten om mij er ook maar aan te wagen. Ik ga een artikel met 15 random dingen maken, die mij vrolijk maken. Benieuwd welke dingen dat zijn? Kijk dan snel verder!
 




1.       Het radioprogramma Dit Is Domien.

2.       Wanneer ik mijn muziek op shuffle heb staan, en mijn favoriete jam komt.

3.       Concerten van mijn favoriete artiesten.

4.       Als de zon mooi schijnt en de lucht blauw is.

5.       Wanneer ik naar internetvriendinnen ga.

6.       Wanneer mensen random goedendag tegen je zeggen.

7.       Als mensen mij complimenten geven over mijn blog.

8.       Wanneer Domien weer een nieuwe vlog upload.

9.       Als de bus gewoon een keer op tijd komt.

10.   Wanneer ik een voldoende heb voor een toets, terwijl ik dacht dat ik een onvoldoende had.

11.   Als ik mijn favoriete muziek luisteren van mijn favoriete band.

12.   Wanneer mensen een radiozender op hebben, en dat 3FM is. (winkel, bus etc.)

13.   Wanneer personen mij herkennen waarvan ik fan ben.

14.   Wanneer mensen mij een complimentje geven, waarover ik eigenlijk onzeker ben.

15.   Als ik naar huis moet fietsen vanaf school, het eindelijk een keer niet regent.


Welke dingen maken jou vrolijk? Laat het mij weten hier in de comments of op Twitter.


Liefs,

Marit

Geen opmerkingen: