zaterdag 26 maart 2016

15 dingen die niemand vraagt.

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie. Deze tag zal ik al weleens voorbij komen, en nu heb ik toch maar besloten om hem te doen. Ik ben er heel excited voor, want ik vind hem echt heel leuk. Benieuwd welke 15 vragen het zijn? Kijk dan snel mee!
 
bron: PINTEREST


Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Ja, zeker weten. Ik vind het altijd zo’n raar gevoel als ze open staan. Vroeger droomde ik een keer dat er een monster in zat, in het donkere gedeelte, dus ik heb ze liever dicht, haha.

Neem je mini flesjes shampoo e.d. mee uit hotels?
Alleen als ik ze al heb gebruikt voor een gedeelte. En als ik ze dan meeneem, dan gebruik ik ze thuis eigenlijk ook niet eens. Maar je hebt er voor betaald, right?

Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Haha, nee. Dat heb ik nog nooit gedaan, want dat durfde ik niet eens.

Gebruik je to-do lijstjes?
Ja, ik maak daar altijd gebruik van. Ik ben altijd bang dat ik iets vergeet om te doen, of dat ik juist dingen doe die ik de volgende dag pas hoef te doen. Dit keer maak ik ook gebruik van een to do lijstje, welke artikelen ik online wil hebben.

bron: PINTEREST

Heb je sproeten?
Ja, die heb ik zeker. En vooral in de zomer zie ik ze verschijnen op mijn wangen. Meeste mensen vinden het heel schattig staan, die sproeten, maar ik eigenlijk niet. Ik baal er ook niet van dat ik ze heb, heb er gewoon niks mee.

Heb je ooit in de bosjes geplast?
Vroeger denk ik wel als klein kind, dat ik het dan niet op kon houden. Maar ik kan mij niet herinneren wanneer dat was haha. Wel een leuke vraag trouwens.

Hoe groot is je bed?
Oeh, goede vraag. Ik denk gewoon een standaard eenpersoonsmaat. Ik heb geen idee haha, maar wij hebben altijd gewoon dekbedden die een standaard formaat hebben, dus ik gok standaard.

Ben je lui?
Ja, ik ben echt heel lui. Ik kijk liever Nederlandse films omdat ik het vermoeiend vind om ondertiteling te lezen, heel erg. Ook ga ik liever twee uur met de trein, dan dat ik 10 minuten moet fietsen. Wat erg eigenlijk haha!

bron: EIGEN

s er iets waar je je nu aan irriteert?
Ja, dat het net niet koud is maar ook niet super warm. Wat moet je dan aandoen? Ik heb nu een t-shirt aan maar ik heb het koud. Een trui is juist weer te warm. De struggle is real.

Kauw je op potloden en pennen?
Bah, nee. Ik krijg er nu al rillingen en kriebels van. Alsjeblieft niet! Ik vind dat echt zo vies voor woorden. Om te kauwen heb je toch kauwgom, of iets dergelijks maar potloden en pennen..

Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Haha, nee. Lijkt mij heel vreselijk trouwens. Ik ben niet echt avontuurlijk, en ik ben echt een meisje-meisje. Buiten in de kou van die knopen leggen, mij niet gezien.

Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Nee, ik kijk trouwens vrij weinig naar de tv. Ik kijk alleen YouTube video’s, Wie Is De Mol, Over Mijn Lijk en binnenkort weer Hollands Got Talent. Ik heb tekenfilms nooit zo leuk gevonden.

bron: PINTEREST

Tel je de treden als je de trap oploopt?
Nee, gelukkig niet. Ik heb het vroeger wel een keer geteld. Wij hebben er hier 19 in huis haha.

Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Soms, heel soms. Als ik gewoon zelf een liedje in mijn hoofd heb, maar het liefst dans ik ook met muziek op. Heerlijk harde muziek, van allerlei soorten stijlen. En dansen maar!

Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet checken?
Ten eerste: ik ben een meisje. Ten tweede: ik ben 16 jaar. Dus nee, haha.


De vraag die ik jullie wil stellen is: Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?

Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: