donderdag 31 maart 2016

3FM Awards 2016.

Hoi allemaal,


Afgelopen maandag was het dan weer zo ver: de 3FM Awards. Het was een fantastische dag bomvol toffe momenten die ik heb meegemaakt en ik heb een super leuke dag gehad in Tivoli Vredenburg in Utrecht. Benieuwd wat ik die dag allemaal heb gedaan en wie ik heb gezien? Kijk dan snel  verder voor het artikel, met daarbij natuurlijk ook de foto’s.


In de nacht had ik niet zo goed geslapen. Ik kon namelijk niet zo snel in slaap komen en de laatste keer dat ik op de wekker keek was het 03:30. Gelukkig kon ik nog wel wat uur slaap pakken en door mijn enthousiasme was ik veel minder moe, gelukkig. Om 09:00 ging de wekker en toen heb ik snel even wat gegeten, mij klaargemaakt en mijn tas gepakt.


Rond kwart voor twaalf ging mijn bus, maar zoals verwacht had deze bus vertraging. Gelukkig had ik een bus eerder genomen voor de zekerheid, dus daar was ik heel blij mee. Eerst ging ik met de trein naar Woerden toe om daar bij Tessa mijn spullen te dumpen. Ik deed hier ongeveer 1,5 uur over, maar ik heb mij prima vermaakt in de trein. Ik heb bij Tessa nog even mijn make-up en haar bijgewerkt. Door de ontzettend harde wind was mijn haar helemaal door de war, haha. Ook hadden we even wat gedronken en rond 14:40 hebben we de Sprinter vanuit Woerden richting Utrecht gepakt.

Eerst gingen we even paar minuutjes lopen vanaf Utrecht Centraal richting Tivoli, meteen toen we aankwamen kwamen we Joram Kaat tegen. Ik was van plan om hem te laten schrikken, maar helaas. Poging mislukt want Joram zag mij al, haha. Toen zijn we naar binnen gegaan en kregen we zo’n rood bandje zodat we naar buiten en weer naar binnen konden als dat nodig was. Ook zijn we even naar de garderobe gegaan om onze jassen af te leveren. Daarna hebben we alles een beetje verkend. We zij naar verschillende zalen gelopen en hebben overal gekeken, bij de zalen maar ook bij de studio. 


De rest van de dag hebben Tessa en ik stukjes van concerten meegepikt, leuke mensen ontmoet en vooral véél trappen gelopen. Tessa en ik waren op zoek naar Domien, omdat wij hem graag wouden ontmoeten. Hij had veel opnames en was die dag ook heel druk, maar toen wij bijna beneden waren zagen wij op de grote schermen dat Domien bij de studio boven was. Wij heel erg hard naar boven en snel de trappen op. Gelukkig was hij er op dat moment nog en hebben wij hem kunnen meeten!

Wij hebben als avond eten heerlijke nachos gehaald en daar zat een soort van pittige tomatensaus overheen. Heel scherp vond ik het, dus ik had meteen ook wat drinken gehaald. We hebben die dag verschillende artiesten gezien zoals The Brahms, Lil Kleine en Ronnie Flex, en ik stond ook nog op de foto met Douwe Bob. Ik vind hem echt een hele goede artiest en vind het super leuk dat hij meedoet aan het Songfestival. 


Later op de avond was er ook de uitzending van de 3FM Awards. Ik heb ook die uitzending bijgewoond en ik vond het ook leuk dat je nog een paar artiesten en bands voorbij zag komen. Na de uitzending liepen wij: Eline, Sanne, Esmee, Joshi, Bianca, Tessa en ik meteen naar voren zodat wij vooraan stonden bij de afterparty. 2 uur lang heb ik gedanst op de afterparty waar Domien Verschuuren en Tjitse Leemhuis draaiden. Dit was echt het beste feestje wat ik ooit van hun heb meegemaakt! 

Natuurlijk heb ik nog veel meer foto’s gemaakt, maar al die foto’s kan je checken op mijn Instagram: AlwaysMarit of op mijn Twitter: AlwaysMarit. Ik heb echt een super leuke dag gehad en ik weet zeker dat ik volgend jaar weer wil. De 3FM Awards waren top!


Ook heb ik nog een korte vlog gemaakt met daarbij veel sfeerbeelden. Hopelijk vonden jullie het leuk!



3FM Awards, wat was je geweldig.

Geen opmerkingen: