donderdag 3 maart 2016

4 dagen naar Engeland.

Hi allemaal,

Afgelopen weekend (donderdag t/m zondag) ben ik voor een paar dagen naar Engeland geweest. De reden waarom ik naar Engeland ben geweest, is omdat mijn zus voor een paar maandjes weer in Broadstairs woont. Wij hadden bedacht om haar te verrassen met een onaangekondigd bezoekje. En dat is zeker gelukt want ik heb veel leuke dingen in Engeland gezien. Benieuwd wat ik allemaal heb gezien? Kijk dan snel verder naar de foto’s die ik gemaakt heb.

Ook heb ik in Engeland gefilmd en daarvan heb ik een video gemaakt. De video duurt ongeveer 4 minuten maar hier doe ik een apart artikel van, omdat hij op dit moment wanneer ik dit artikel typ de video nog niet helemaal af is.


Met de EuroTunnel naar Frankrijk.

Kerkje in Ramsgate.

Ramsgate.

Ons hotel.

Broadstairs.
 
Dit zijn een paar foto’s die ik heb gemaakt. Ik heb meer gefilmd dan foto’s gemaakt, dus kijk je ogen maar uit naar de video die eraan komt. Ook heb ik wat foto’s op mijn Instagram genaamd AlwaysMarit gezet en daar kan je ook nog wat foto’s bekijken. Daar zitten ook random foto’s van Londen bij en ook van Broadstairs.


Heel veel liefde,
Marit

Geen opmerkingen: