donderdag 17 maart 2016

Back In Time Tag.

Hi allemaal,

Vandaag heb ik weer een leuke tag voor jullie. Dit keer is het de Back In Time tag. Ik zag hem al een tijdje voorbij komen, maar nu heb ik toch besloten om hem te doen. Benieuwd wat mijn eerste artikel was? En nog andere dingen? Lees dan snel verder voor het antwoord.
 


1.       Wat was de allereerste blog die je ooit schreef?
Dan moet ik inderdaad echt heel ver het geheugen in. Ik blog hier namelijk twee jaar op, maar ik blogde daarvoor nog op Girlscene. Op dit moment ga ik even kijken op Girlscene.. Found it! Dat is een artikel op 7 mei 2013 waar ik vertel hoe mijn afgelopen week was. De titel is ook ‘The last week’. Heel diepgaand ook trouwens haha. Hier is een stukje van het artikel:

“Allohhaaa! Ik zit nu tv te kijken, geen idee wat t is, op rtl4 ofzoo haha! Ohw ik kan het niet alleen...wauw. Ik was net lust liefde of laten lopen aan t terugkijken, michelle ! Hahah fck you fck you de hele tijd. idk of iemand t ook kijkt. Ik heb echt een problem. Dr zyn wat reacties op mn blog's for the first time. Maar kan dr niet op kijken. Is gebloktt! grrrr. Haha! Vanmiddag heel lang gewacht (alweer) op mn friends. Uiteindelijk gingen we eten, gatverr. Bieten, ik heb snel een broodje uit de vriezer gehaald, met hagelslag haha! jamm beter dan bieten toch? Ik heb eigenlyk niks meer te schrijven, byeee & see you tomorrowww! whaha bye”

Ik schaam mij ervoor. Je snapt wel wat ik bedoel..

2.       Waarom begon je met bloggen?
Ik begon te bloggen op Girlscene omdat ik schrijven altijd al leuk had gevonden. Ik schreef vaak dingen op en typte ook al op jonge leeftijd. Op mijn eigen blog (waar je nu bent) ben ik begonnen omdat ik mij in de vakantie verveelde. Op de dag van vandaag ben ik nog steeds blij dat ik begonnen ben. Ik vind het zo leuk om te doen en geniet er elke keer weer van!

3.       Welke layouts heb je gehad?
Oh, help. Dat zijn er echt heel veel! Ik heb ook drukke achtergronden gehad, blauwe strikjes of helemaal wit. Ook kan ik mij herinneren dat ik allemaal beertjes op de achtergrond had. Nu heb ik het lekker eenvoudig en rustig. Natuurlijk kan mijn lay-out beter en kwalitatief ook, maar ik ben er blij mee.



 
4.       Wat was het allereerste perspakketje dat je mocht ontvangen?
Dat waren twee kettingen en een horloge van de website Ik Ben Sieraden. Ik was daar echt heel erg blij mee en ik draag de artikelen nog steeds. Het horloge draag ik het allermeest, dat kan je ook wel zien. De gaatjes in het bandje zijn helemaal uitgerekt, oeps.

5.       Wat is je favoriete artikel van eigen hand?
Oh wauw! Dat is echt heel lastig, want ik heb over de 700 artikelen geschreven. Ik denk dat de artikel over 3FM en Domien toch op dit moment wel mijn favoriet zijn. Soms maak ik daar echt een uitgebreid artikel over en daar krijg ik ook leuke reacties op. Ik denk dat mijn favoriet van dit moment het artikel over mijn verslaving aan 3FM wat ik meer dan een jaar geleden schreef. Klik hier voor het artikel. Ik denk dat ik echt een deel 2 moet gaan maken, want er zijn zoveel dingen veranderd.

6.       Welke blogger is je grote voorbeeld?
Dat zijn er heel veel, maar als ik moet kiezen dan kies ik voor Teske. Ze is een heel groot voorbeeld voor mij, want ze praat zo mooi over het leven. Ik heb Teske ook al twee keer mogen ontmoeten en ze is zo aardig. Teske is echt een inspiratie voor mij. Ze is één van de weinige personen waar ik echt op wacht als er een nieuw artikel online verschijnt.

7.       Wanneer je alles over zou mogen doen: wat zou je anders doen?
Op zich vind ik de hele ontwikkeling die je doormaakt als blogger (zoals bijvoorbeeld de steeds mooiere layouts, en nieuwe onderwerpen om over te schrijven) juist heel leuk. Ik ben blij dat ik stukje bij beetje tot de (in mijn ogen) perfecte blog kom.


Dit waren de vragen! Mochten jullie naar aanleiding van dit artikel nog andere vragen hebben: shoot! Dan zal ik ze beantwoorden in de comments.


Veel liefs,
Marit

Geen opmerkingen: