donderdag 10 maart 2016

Dromen vervullen.

Hi allemaal,

Een paar jaar geleden had ik dit nooit durven dromen. Afgelopen jaar, 2015 en nu ook weer in 2016 komen mijn dromen uit. De ene droom komt na mijn andere droom uit en ik houd het zelf ook niet meer bij. Ik geniet er nog steeds volop van en ik kan het ook nog steeds niet geloven na al die keren. Mijn dromen komen uit en dat is geweldig.
 




Ik had nooit durven dromen dat ik Domien zo vaak zou mogen ontmoeten. Het is nu al heel vaak gebeurd en elke keer vind ik zo bijzonder en speciaal. Mensen vragen mij weleens ‘Na zoveel keer is het toch niet meer speciaal?’ maar dan antwoord ik altijd ‘Het went nooit, nog steeds bijzonder en speciaal’. Op de dag van vandaag kan ik nog steeds niet geloven dat ik hem al zo vaak heb ontmoet en dat hij mij ook kent. Als fan is dit natuurlijk hartstikke bijzonder en ik geniet daar elke dag nog steeds van. Het meeten blijft nog steeds geweldig. Elke keer heb ik weer kriebels als ik er heen ga en heb ik er altijd zin in. Kriebels van dat ik er zin in heb maar ook kriebels om niet te weten wat er gaat gebeuren en hoe alles verloopt. Ook al heb ik Domien zo vaak ontmoet, het is echt elke keer weer een groot feest.

Ik heb hem het afgelopen jaar bij verschillende dingen kunnen ontmoeten. Bij That’s Live uitzending van 3FM, in de H&M, op VEED, bij 3FM, bij HilversumHouseMafia feestjes, op een onbewoond eiland, in Paradiso, achter het glas bij Serious Request, bij een talkshow en nog veel meer dingen. Elke keer geniet ik daar van en elke keer denk ik ‘Misschien is dit wel de laatste keer voor de komende tijd’ omdat ik hem al zo vaak heb ontmoet en het kan zo een keer niet gebeuren, maanden achter elkaar als je snapt wat ik bedoel. Maar elke keer is er wel weer iets waar ik hem kan ontmoeten. Heel mooi vind ik dat, dat ik hem zo vaak kan en mag ontmoeten.
 


 
Er zitten natuurlijk ook wat nadelen aan het feit dat ik hem zo vaak kan ontmoeten. Mensen krijgen een soort haat op mij. Haat wat eigenlijk vaak jaloezie is. Mensen die zeggen ‘Ga je er alweer heen?’ en ik laat ze altijd praten. Meeten is iets wat ik leuk vind om te doen en ik doe het ook gewoon en mij maakt het niet uit wat hun ervan zeggen. Als hun zeggen ‘Spring in de sloot’ dan doe ik dat toch ook niet. Ik laat mij niet be├»nvloeden door hun en ik blijf gewoon doorgaan met fan zijn en met ontmoeten. Dat is iets wat ik leuk vind, en ik blijf dat ook gewoon doen.

De komende keren dat ik Domien waarschijnlijk weer zie is op de 3FM Awards, VEED en op een feestje waar hij draait. Ik heb daar nu al heel veel zin in en ik kijk daar weer naar uit.


Meeten blijft zo speciaal.


Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: