maandag 28 maart 2016

Favoriete apps op dit moment.

Hi allemaal,

Vandaag heb ik een artikel voor jullie met allerlei apps. Welke apps gebruik ik het meeste en welke zou ik jullie echt aanraden? Vandaag kom je daar achter in dit artikel. Ben benieuwd of jullie die apps al kennen en gebruiken die ik benoem.
 
Mijn Samsung Galaxy J5


Naast alle bekende apps zoals Snapchat, Instagram,  Twitter en Whatsapp heb ik ook nog wat andere apps. Die ga ik vandaag met jullie bespreken.

Sunrise
Deze app gebruik ik nog niet heel lang, maar ik vind hem nu al heel fijn werken. De app is een agenda, en nog veel meer dan dat. Deze agenda werkt veel fijner dan de agenda van Samsung zelf. Ik plan alles in, werk, bloggen, uitjes en school, zodat ik helemaal niks vergeet. Heel fijn deze app!

Eraser
Voor mijn fanedits gebruik ik de app Eraser. Je kan zo namelijk allerlei foto’s uitsnijden en die kan je weer gebruiken in de app Picsart. Ik maak elke dag gebruik van deze app en heb er eigenlijk nooit problemen mee. Deze app is zeker een aanrader als je zelf ook een fanaccount hebt met allerlei edits.

Tweetcaster
Omdat mijn Twitter niet altijd goed werkt, maak ik gebruik van Tweetcaster. Dit is een soort Tweetbot maar dan voor Android. Ik heb wel de gratis versie dus er komen allerlei reclame berichten in beeld. Op deze app kan ik ook zien of mensen tweeten via hun computer of telefoon, heel slim haha.

Statusbrew
Dit is een app die ik gebruik voor mijn fanaccounts. Hierop kan ik zien wie mij ontvolgt. Ik krijg er namelijk een melding van. Als de persoon mij ontvolgt, ontvolg ik de persoon ook weer. Zo weet ik ook welke personen mij niet of wel mogen haha, *secret oogjes*.

Wunderlist
Dit is een app die ik gebruik voor mijn to do dingen. Deze app is zo ontzettend fijn! Ik heb hem leren kennen via Mascha van Beautygloss. Zij gebruikt hem soms ook. Je kan allerlei dingen afvinken, to do lijstjes maken, check list maken, en nog veel meer. Deze moet je zeker weten downloaden als je weleens wat vergeet!


Veel liefs,

Marit

Geen opmerkingen: