zondag 20 maart 2016

Instagram Tag.

Hoi hoi!

Vandaag heb ik weer een TAG voor jullie. Het is namelijk de Instagram Tag. Ik ben heel excited voor deze tag, omdat ik wel kan zeggen dat ik een beetje Instagram verslaafd ben. Benieuwd welke foto’s de meeste likes hebben? Kijk dan snel verder!
 

Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?
Op dit moment wanneer ik dit artikel typ, is dit mijn laatst geplaatste foto. Op dit moment was ik aan het leren voor aardrijkskunde, maar zoals je ziet had ik last van studieafwijkend gedrag.
 
 
Wat is de allereerste foto die je plaatste op Instagram?
Dit is de allereerste foto. En dit chocolade van Tony Chocolonely waar ik echt gek op ben. En al helemaal deze smaak met zeezout erbij. Love that!
 
Wat is je allerleukste foto op Instagram waar je zelf op staat?
Moeilijk om dat over jezelf te zeggen, want ik heb er veel foto’s van mezelf op staan. Als ik moet kiezen, dan kies ik voor deze. Deze staat ook op mijn blog, als je even naar boven scrolt en dan naar rechts gaat.
 
Van welke Instagramfoto krijg jij ter plekke heimwee?
Dit was een paar weken geleden in Engeland. Ik werd wakker met heel mooi uitzicht op zee, en wat was dat genieten. Vanuit mijn bed kijkend naar de zee en als ik sliep hoorde je ook de zee. ZO FIJN!
Welke fotobewerkingsapps (of Instagramfilter) gebruikte jij het meest?
Ik gebruik meestal Picsart of Photogrid als app. Ook vind ik de Instagram filter Gingham ook ontzettend mooi.
 
Welk Instagram filter gebruik jij altijd?
 
Liefs,
Marit

Geen opmerkingen: