vrijdag 4 maart 2016

It's Weekend Tag.

Hey allemaal,

Het is vandaag vrijdag en dat betekent voor mij dat het weekend weer voor de deur staat. Op vrijdag hoef ik altijd maar 4 uurtjes naar school, want ik heb dan een blokuur Nederlands en een blokuur maatschappij. Deze dag gaat altijd extra snel dus het is altijd eerder weekend voor mij. Vandaag heb ik een tag voor jullie genaamd It’s Weekend. Benieuwd wat voor vragen er langskomen en welke antwoorden ik heb voor het weekend? Lees dan snel verder,
 
bron: TUMBLR

Heb jij op zaterdag en zondag weekend of heb je op andere dagen vrij?
Nee, ik heb op zaterdag en zondag weekend. Logisch ook, want ik ben gewoon een middelbare scholier. Binnenkort hebben wij veel vrij, omdat ik in mijn examenjaar zit, maar tot nu toe heb ik alleen zaterdag en zondag weekend. Het fijne aan die dagen weekend hebben is omdat de rest ook weekend heeft en er nog wat leuks op de televisie is.

Hoe laat sta je op in het weekend?
Ik slaap meestal uit in het weekend omdat ik doordeweeks naar school moet. Meestal zet ik een wekker om 10:00, 11:00 en eentje extra om 12:00. Als ik dit niet zou doen dan zou ik zo slapen tot 13:00 en dat weet ik uit ervaring. Soms word ik ook eerder wakker, maar vaak blijf ik dan heerlijk lekker warm in mijn bedje liggen met mijn laptop en YouTube video’s.

Hoe ontbijt je in het weekend?
Meestal maak ik even snel wat. Een tosti met ham en kaas en dan nog heerlijk een warm kopje koffie. Vaak eet ik in het weekend tosti’s omdat het zo lekker is en snel klaar te maken is. Ook kan je mij wakker maken voor een heerlijk croissantje met daarbij een kop chocolademelk, wel koud dan. Heerlijk zo in het weekend!

bron: TUMBLR

Hoe ziet jouw weekend er meestal uit?
Meestal ga ik op zaterdag de hele week vooruit bloggen zodat ik de rest van de week dat niet hoeft te doen. Ook kijk ik op zaterdag altijd Wie Is De Mol, maar helaas is morgen de laatste aflevering. Ook moet ik soms op zaterdag werken. Voor de rest ruim ik mijn kamer op, doe ik dingetjes voor school en soms ga ik ook weg naar de stad om bijvoorbeeld een meeting of evenement bij te wonen. Het verschilt altijd of ik weg moet of niet.

Wat doe je het liefst in het weekend?
Het liefst wat ik doe, is ook echt weggaan in het weekend. Eén van de leukste dingen om te doen vind ik reizen naar internetvriendinnen en dan met hun afspreken. Ook vind ik het leuk om in het weekend mensen te ontmoeten of te gaan shoppen. Ik vind het ook niet verkeerd om in het weekend lekker films te kijken en juist niet te gaan werken of bloggen maar automatisch pak ik mijn laptop erbij en ga ik toch weer iets doen, oeps.

Wanneer plan jij je activiteiten voor het weekend?
Ik plan ze graag heel ver vooruit en dit houd ik ook allemaal bij in mijn agenda op mijn telefoon. Ook kan ik er echt weken naar uit kijken. Ik probeer mijn vrije tijd steeds meer op een ontspannen manier in te plannen en om dit te realiseren moet ik ook af en toe wat meer vooruitdenken, maar dan weet ik zeker dat de activiteiten een onvergetelijke tijd worden.

bron: TUMBLR

Ben je ook bezig met je studie of werk in het weekend?
Ja, ik werk sinds kort bij Kruidvat en soms moet ik werken op zaterdag. Ook doe ik meestal wat dingetjes voor school zodat ik doordeweeks daar minder mee bezig hoef te zijn. En als derde punt blog ik ook vaak in het weekend. Ik blog een week vooruit en als ik doordeweeks een keer inspiratie heb maar ik doordeweeks soms ook nog wat. Heel fijn werken zo, en ook in het weekend!

Hoe laat ga je naar bed in het weekend?
Meestal lig ik er op vrijdag rond 23:00 in, maar zaterdags meestal later. Ik zit altijd nog op mijn telefoon. Blogs te lezen, YouTube video’s te kijken, appen en nog veel meer en dat kan echt tot 02:00 in de nacht doorgaan. Meestal zeg ik op Whatsapp altijd ‘Ik ga nu slapen, doei’ en dan een half uur verder zit ik nog steeds te appen haha.

 
Heb jij nog mooie plannen voor het weekend? En wat is jouw favo bezigheid?

Ik wens iedereen een heel fijn weekend toe en geniet ervan!


Veel liefs,
Marit

Geen opmerkingen: