dinsdag 1 maart 2016

Maart: 3FM Awards 2016.

Hey!

Het is vandaag maart geworden. Iedereen gefeliciteerd met de derde maand van 2016 genaamd maart. Maart is de maand dat het officieel lente wordt en we de winter hebben overleefd, maar maart is dat niet alleen maar. Maart is ook de maand van de 3FM Awards. Vandaag heb ik een artikel voor jullie gewijd aan de 3FM Awards. Benieuwd wat de 3FM Awards zijn en nog veel meer? Kijk dan snel verder!
 
bron: 3FM

Wikipedia geeft aan: De 3FM Awards is een muziekprijs voor Nederlandse artiesten, die sinds 2005 jaarlijks wordt uitgereikt door radiozender 3FM in maart tijdens het weekend van de Nederlandse pop. De winnaars worden bepaald door de luisteraars, die kunnen stemmen op hun favorieten via internet. Een uitzondering hierop vormt de Schaal van Rigter. Deze prijs is vernoemd naar de in 2004 overleden presentator Wim Rigter en wordt uitgereikt aan de artiest wiens single het afgelopen jaar het meest op de zender te horen is geweest.
 
En ik denk dat Wikipedia helemaal gelijk heeft. Het is een soort eer aan de Nederlandse muziek en alles is terecht want je kan zelf stemmen en nomineren.
 
bron: 3FM
De reden waarom ik hier een artikel aan wijd is omdat ik er zelf heen ga. Ik ga 28 maart naar TivoliVredenburg en ik ga naar een heel leuk feestje toe. Ik heb er nu al heel erg veel zin in! Ik ga samen met Tessa en haar vader en ik weet zeker dat het heel vet gaat worden. Ik hoor van heel veel dj’s dat je zeker aanwezig er moet zijn en dat het één groot feest wordt. Ik ben heel erg nieuwsgierig hoe het gaat zijn en ik laat jullie zeker weten hoe het was!
 
bron:  3FM
Voor alle overige informatie, voor kaartjes en als je wilt stemmen kan je hier terecht en wie weet zie ik je daar! Je moet er echt bij zijn!
 
Liefs,
 
Marit

Geen opmerkingen: